facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 27. 8. 2010

Nová generace all-in-one počítačů Lenovo

Lenovo představilo první firemní 23palcový all-in-one (AIO) desktop ThinkCentre M90z, který kombinuje vysoký výkon s propracovaným designem. Tento model rozšiřuje řadu firemních počítačů typu „vše v jednom“, uvedenou v červnu modelem ThinkCentre A70z. 23palcový ThinkCentre M90z je osazen procesy Intel Core i5 a i3 a DDR3 paměťmi. Pevný disk má kapacitu až 500 GB, dostatečný grafický výkon poskytuje integrovaná grafická karta Intel HD Graphics, podporující akceleraci Full HD videa. All-in-one počítač je dále vybaven DVD mechanikou a připojením k ethernetu či volitelným rozhraním WiFi nebo Bluetooth.


Prostorově úsporný a štíhlý ThinkCentre M90z se dá díky svému provedení postavit na stůl nebo pomocí prodlouženého ramene pověsit na zeď. Své uplatnění tak najde nejen ve firemních kancelářích, ale i v konferenčních místnostech. ThinkCentre M90z podporuje webové konference prostřednictvím řady volitelných funkcí. Jedná se o optický Full HD dotykový displej s aplikací Lenovo SimpleTap, tlačítko webové kamery pro její fyzické vypnutí, automatické ovládání jasu pro inteligentní úsporu energie, směrový mikrofon pro čistý zvuk s tlačítkem ztlumení zvuku a kapacitní dotyková tlačítka na monitoru pro pohodlné ovládání.

 

Zatímco ThinkCentre M90z šetří místo a bojuje s nepořádkem na stole, pro IT oddělení obsahuje, coby první all-in-one počítač určený i velkým podnikům, celou škálu administrátorských funkcí. Je vybaven technologií Lenovo ThinkVantage, podporuje Intel vPro a Lenovo Hardware Password Manager pro šifrování pevných disků. Po odejmutí zadního krytu počítače lze provést případný upgrade systému.
All-in-One počítač ThinkCentre M90z je v prodeji za cenu začínající na 22 290 Kč bez DPH.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.