průmysl, výroba, sklady…
facebook

Nová funkce chatovací aplikace Microsoft Teams

HeroI když nejrozšířenějším komunikačním nástrojem pro práci je stále e-mail, výrazně roste obliba týmových chatovacích aplikací. Jejich výhodou je rychlejší odezva, možnost vytváření chatovacích skupin, videohovorů a konferencí, možnost spolupracovat a upravovat dokumenty online. Jednou z nejoblíbenějších je aplikace Microsoft Teams, která slibuje hned několik nových funkcí.



Microsoft Teams od svého uvedení na trh před dvěma lety postupně rostl co se týká funkčnosti i využívání firemními týmy. Minulý rok díky nárůstu o 21 procent předběhla Google Hangouts i Slack a zařadila se na druhé místo za Skype for Business. Aplikace Teams jsou aktuálně dostupná ve 44 jazycích na trzích ve 181 zemích.

Bezplatná verze Microsoft Teams nabízí následující funkce pro tým až do 300 lidí:

  • Neomezené chatování.
  • Integrované audio a video schůzky mezi jednotlivci i skupinami.
  • Týmové úložiště s velikostí 10 GB plus úložiště pro každého jednotlivce s velikostí 2 GB.
  • Integrovaný Office Online pro tvorbu obsahu zahrnující nástroje Word, Excel, PowerPoint a OneNote.
  • Neomezené propojení s dalšími aplikacemi s výběrem až 140 firemních aplikací včetně Adobe, Evernote a Trello.

Teams, které jsou součástí Office 365, zahrnují vše, co je v bezplatné verzi. Navíc mají větší úložiště, nástroje na zajištění bezpečnosti v souladu s předpisy pro potřeby velkých společností a mohou být využity pro celou firmu bez ohledu na její velikost (nad limit 300 uživatelů).

Na březnové konferenci Enterprice Connect v americkém Orlandu Microsoft představil osm nových funkcí aplikace Teams, které postupně zavede:

  1. Upravené pozadí posouvá naši inteligentní technologii rozmazaného pozadí o kus dál. Umožní totiž uživatelům pracujícím například z domova zvolit si během schůzek nebo videohovorů upravené pozadí, třeba firemní logo nebo pozadí kanceláře, aby se minimalizovaly rušivé vlivy.
     
  2. Obsahové kamery a Inteligentní zaznamenávání podpoří připojení další kamery na zaznamenávání obsahu jako napříkald informací na analogových whiteboardech. Aplikace dokáže díky funkci Intelligent Capture zaznamenat, zaostřit, změnit velikost a zvýraznit obrázky nebo text na tabuli přes připojenou USB kameru. Díky tomu připojení uživatelé jasně vidí obsah na tabuli, i když před ní třeba někdo stojí.
     
  3. Microsoft Whiteboard nabízí neomezené digitální plátno pro účastníky schůzek v Teams, na kterém mohou společně pracovat. Účastníci přímo v místnosti mohou přidávat obsah z fyzické tabule na digitální Whiteboard.
     
  4. Živé titulky dělají schůzky v Teams dostupnými i pro neslyšící, uživatele připojené v hlučném prostředí nebo lidi s různou úrovní jazykových dovedností. Funkce zobrazuje titulky mluvících v reálném čase. Testovací verze v angličtině bude brzy dostupná.
     
  5. Zabezpečené soukromé kanály umožňují upravit, kteří členové týmu vidí konverzace a soubory v kanále. Můžete omezit přístupnost bez potřeby vytvářet samostatný tým. Je to jedna z funkcí, kterou uživatelé Teams nejvíce žádali.
     
  6. Informační bariéry předcházejí konfliktům zájmů v rámci organizace omezením, kteří jednotlivci mohou navzájem komunikovat v Microsoft Teams. Funkce pomůže zabránit úniku informací, což je užitečné zejména pro organizace s etickými požadavky a další regulací v odvětví.
     
  7. Prevence ztráty dat (DLP) v chatech a konverzacích umožňuje uživatelům odhalovat, automaticky chránit a sledovat citlivé informace v chatech a konverzačních kanálech. Vytvořením politiky prevence ztráty dat mohou administrátoři zabránit nechtěnému sdílení nebo úniku informací uvnitř organizace nebo i navenek. Funkce je plně dostupná v celém Office 365.
     
  8. Živé udalosti v Microsoft 365 umožňují vytvořit živé události nebo události na vyžádání, které jsou důležité pro zaměstnance, zákazníky i partnery. Živé události používají video a interaktivní diskuse napříč aplikacemi Teams, Stream a Yammer. Živé události se může najednou v reálném čase účastnit až 10 tisíc uživatelů připojených odkudkoliv. Díky nástroji umělé inteligence budou mít k dispozici i automatický přepis.

logo

 


 
  

- Inzerce -

Budvar zvýšil využitelnost skladu o 19% díky digitalizaci pohybu

Sewio, BudvarBudějovický Budvar nahradil stávající RFID systém, kterým identifikoval polohu zboží real-time lokačním systémem Sewio tak, aby kromě aktuální polohy zboží také digitalizoval jeho skutečný pohyb.

  

- Inzerce -

Uživatelsky jednoduché rozvrhování výroby

ComesPlánování a detailní rozvrhování výroby je řešeno v průmyslových podnicích různými přístupy za pomocí SW aplikací od těch nejjednodušších až po nejsložitější. Všechna řešení mají své výhody a nevýhody, velké specializované balíky obvykle obtížnou implementaci, vysoké náklady a jsou uživatelsky náročné na ovládání. Některé ERP systémy rovněž obsahují funkce plánování výroby, obvykle zpracované tabulkovou formou.