Aktuality -> Hardware - 17. 1. 2005

Nová externí DVD RW mechanika LG z řady SuperMulti

LG5163D250.jpgSpolečnost LG Electronics CZ uvede na přelomu ledna a února 2005 na český a slovenský trh novou externí DVD RW mechaniku s označením GSA-5163D. Na rozdíl od ostatních výrobců DVD mechanik, kteří nabízejí buď tzv. duální mechaniky (DVD+R/RW a DVD-R/RW) nebo multi-dvd mechaniky (DVD-R/RW a DVD-RAM), dokáže DVD mechanika společnosti LG zapisovat na všechny dostupné formáty: DVD+R/RW a DVD–R/RW a DVD-RAM. Zápis na DVD+R a DVD–R média se zvýšil až na 16x, u DVD+RW 8x a DVD–RW 6x. Zvýšení rychlosti se dočkal i formát DVD–RAM, a současná rychlost zápisu u nové mechaniky je 5x. Samozřejmostí jsou rychlosti zápisu u CD-R 40x a CD-RW 24x. GSA-5163D zvládá zápis i na dvouvrstvá média DVD+R DL a to rychlostí 4x. Mechaniku lze připojit k osobnímu počítači prostřednictvím portu USB 2.0 nebo FireWire 1394. Bohaté softwarové vybavení s programy Nero, InCD, PowerProducer Gold a PowerDVD XP.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.