Nová aplikace od Mibconu zjednoduší administrativu služebních cest

FioriSpolečnost Mibcon nově nabízí aplikaci mib:Travel, která firmám využívajícím systém SAP zjednoduší administrativu spojenou s pracovními cestami. Žádost, schválení, vyúčtování a evidence služební cesty se obejdou bez zbytečného papírování, a to na straně pracovníka i firmy. Aplikace je přitom dostupná odkudkoli, třeba i na chytrém telefonu.



„Balíček mib:Travel je praktický nástroj pro všechny, kdo na služební cesty jezdí, nebo je svým podřízeným schvalují,“ říká Jan Holík, šéf strategie MIBCON a.s. „Aplikace pomůže s veškerou administrativou kolem služebních cest. Jediným předpokladem je to, že má daná firma alespoň základní personální administrativu v systému SAP.“

Fiori
Fiori žádanka. Zdroj: Mibon

Jak takové vyřízení pracovní cesty s pomocí řešení mib:Travel probíhá? Před služební cestou pracovník na počítači nebo mobilním telefonu aplikací spustí, vyplní jednoduchou žádanku se zadáním základních údajů o cestě, a tu pak odešle ke schválení. Tato žádanka automaticky putuje na správná místa; jeho vedoucí cestu může schválit buď ze svého mobilního telefonu, nebo v prostředí SAP. Po návratu pracovník v aplikaci cestu vyúčtuje – doplní přesné časy odjezdu, příjezdu, případně překročení hranic a výdaje, které mu vznikly. Aplikace mib:Travel potom pomůže se vším, co je třeba – evidencí výdajů v různých měnách, výpočtem cestovních náhrad podle platné legislativy, výpočtem náhrad za používání soukromého vozidla. Provede také zanesení cesty do evidence tuzemských i zahraničních služebních cest.

Jan Holík
Jan Holík,
šéf strategie MIBCON

„Naše řešení ušetří firmám reálné náklady, a to jak přímo - přesným vyúčtováním cest podle platné legislativy a aktuálních kurzů měn, tak nepřímo - v čase pracovníků v zázemí firmy,“ uvádí dále Jan Holík. „V základním balíčku mib:Travel náš zákazník získává jak kompletní nastavení systému dle aktuální legislativy v ČR, tak sadu běžně používaných dokladů k vyúčtování, schvalovací workflow, aplikaci SAP Fiori pro zadávání a schvalování žádanek a vyúčtování, nastavení oprávnění pro pracovníky, vedoucí a specialisty, zaškolení specialisty z firmy, a v neposlední řadě podporu při zavedení aplikace.“


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.