Nová aktualizace produktu EMC Dantz Retrospect 7

Společnost EMC oznámila, že byla vydána aktualizace produktu EMC Dantz Retrospect 7 pro Windows software. Tato aktualizace zvyšuje úroveň zabezpečení dat v produktech EMC navržených pro malé a střední podniky, vzdálené pobočky, ale i pro domácnosti a domácí kanceláře. Nové vylepšení v sobě obsahuje 256bitové šifrování AES, podporu pro operační systémy Microsoft Windows x64 a schopnost provádět naplánované úpravy sad záložních disků. Aktualizace je přístupná pro všechny stávající zákazníky produktu Retrospect 7 a mimo jiné rozšiřuje funkce zálohování stiskem jediného tlačítka.

Protože EMC Dantz Retrospect nabízí nejvyšší dostupné šifrování dat, splňuje požadavky zákazníků ze sektoru malých a středních podniků, kteří si uvědomují důležitost zabezpečení dat. Produkty řady Retrospect obdržely certifikát FIPS 197 (Federal Information Processing Standards) od Národního institutu pro standardy a technologii (National Institute of Standards and Technology) za své 128bitové a 256bitové šifrování AES. Retrospect byl obohacen o podporu nových, výkonnějších operačních systémů: Microsoft Windows Server 2003, Standard x64 Edition; Microsoft Windows XP Professional x64 Edition; a, jako klient, také pro SUSE Linux 9.3.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.