Aktuality -> Hardware - 25. 3. 2014

Notebooky pro každodenní intenzivní používání

Toshiba uvedla na trh nový notebook Satellite Pro A50 určený především pro podnikové uživatele, kteří hledají odolný notebook pro každodenní intenzivní využití. Notebook Satellite A50 je vestavěn do stejného šasi, jako vyšší model Tecra A50, který prošel zátěžovými testy nezávislého institutu TÜV Rheinland a v rámci nich dokázal odolat náhodným pádům z výšky až 76 cm. Plochá klávesnice s numerickým blokem je odolná proti polití. Nový notebook je zatím k dispozici ve dvou provedeních. Obě jsou vybavené antireflexním displejem, pevnými disky o kapacitě 500 GB a 4 GB operační paměti. Rozdíl je v použitých procesorech Corei3-4000M nebo Core i5-4200M.



S ohledem na podnikové zaměření je přirozené, že notebooky mají předinstalovaný operační systém Windows 7 Professional 64-bit. V podnikovém prostředí méně oblíbená verze Windows 8.1Pro 64-bit je dodávána na instalačním DVD disku jako alternativa.
 


Oba modely jsou vybaveny nadstandardními funkcemi pro ochranu dat, jako například šifrování pevného disku nebo čtečka otisků prstů.

Model Satellite Pro A50-A-15V bude na trhu za doporučenou koncovou cenu 17 790 Kč včetně DPH a Satellite Pro A50-A-156 za 19 090 Kč včetně DPH.

Další parametry a výbava Satellite Pro A50:

  • 15,6" HD antireflexní displej 1 366 × 768 bodů
  • Předinstalovaný systém Windows 7 Pro a instalační DVD Windows 8.1 Pro
  • Konektivita: 2 porty USB 3.0, 1 × eSATA/USB 2.0 s podporou funkce USB Sleep-and-Charge, 1 × HDMI, čtečka karet SD, Gigabit LAN, Wi-Fi (802.11 ac/a/b/g/n), Bluetooth 4.0
  • HD webkamera s vestavěným mikrofonem
  • Matně černá plochá klávesnice a numerická klávesnice
  • Hmotnost: od 2.6 kg
  • Dvouletá záruka

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.