Aktuality -> Hardware - 3. 3. 2008

Netradiční notebook HP Pavilion dv6799

Vybočit z řady se rozhodl Hewlett-Packard uvedením limitované edice originálního notebooku v metalicky rudém provedení. Nový HP Pavilion dv6799 se kromě jiného vyznačuje vysokým výkonem a kvalitní, mechanicky odolnou povrchovou úpravou. Notebook je dobře uzpůsoben pro multimediální využití. Disponuje mimo jiné nástrojem HP QuickPlay pro přímý přístup k filmům a hudbě, nejnovější grafická technologie NVIDIA GeForce Go poskytuje potřebný výkon v graficky náročných aplikacích.
S počítačem je barevně sladěna bezdrátová myš a standardně dodávaná brašna.
Doporučená cena včetně DPH je  29 990 Kč.


Základní vlastnosti
  • MS Windows Vista Home Premium (32bitová verze)
  • displej 15,4" WXGA HP BrightView (1280×800 bodů)
  • procesor Intel Core 2 Duo T8100 s vlastnostmi technologie procesoru Intel Centrino Duo (2,10GHz a 6 MB L2 Cache)
  • paměť 4096 MB
  • NVIDIA GeForce 8400M GS s až 1535 MB grafické paměti s vyhrazenými 256 MB
  • 250 GB prostoru na pevném disku
  • jednotka LightScribe DVD SuperMulti (+/-R dvouvrstvá)
  • vestavěná čtečka 5-in-1 Digital Media, čtečka otisku prstů, web cam        
  • vnitřní reproduktory Altec-Lansing

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.