NetDirect nabízí nový modul SMS Info

Společnost NetDirect přichází s novou službou SMS Info. Nově zavedený modul je součástí systému ShopCentrik a přináší lepší a rychlejší informovanost pro nakupující na e-shopech klientů společnosti NetDirect. Služba dokáže spolehlivě informovat zákazníky o stavu objednávek, potvrdit úspěšnou registraci, nebo upozornit na speciální nabídku či novinku. Hlavními úkoly nového modulu jsou možnosti širší komunikace a zefektivnění informovanosti zákazníků. Toho je dosaženo bezprostředním zasíláním krátkých textových zpráv. Tyto SMS jsou automaticky generovány systémem při jakékoliv změně stavu objednávky a zaslány na předem registrované mobilní číslo zákazníka. Nový modul SMS Info může být jednoduše napojen na již existující a funkční modul v ShopCentriku.



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.