- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nesnědl vám Google organickou návštěvnost webu?
Loni došlo na Googlu k velkým změnám ve výsledcích vyhledávání. V platnost totiž vešel tzv. E-A-T update, který patří mezi nejrozsáhlejší aktualizace poslední doby. Některé weby, primárně ty věnující se zdraví, se kvůli němu okamžitě propadly, jiné naopak získaly. Proč se tomu stalo a jak tyto případné propady vyřešit?


Komplexní shrnutí dopadů E-A-T update nabízí nový bezplatný e-book, za kterým stojí agentura Taste. Autor e-booku Martin Žatkovič v něm přehledně popsal, jak si pomocí E-A-T updatu Google klade za cíl odstranit z výsledků vyhledávání neodborný a nedůvěryhodný obsah. Označení získal podle kritérií, jejichž míru adekvátnosti u jednotlivých webů zkoumá: Expertise - Authoritativeness - Trustworthiness, tedy relevanci, autoritu a odbornost.
Jde o rozsáhlou aktualizaci zacílenou zejména na YMYL weby (Your Money Your Life), tedy weby s vysoce odborným obsahem, které při neodborném zpracování mohou mít negativní dopad na zdraví, finanční stabilitu nebo například bezpečnost. Jednoduše řečeno, kdyby lidé těmto článkům a webům slepě věřili, tak by mohli krutě narazit a například přijít o veškeré své úspory nebo ohrozit své zdraví kvůli chybným či neprofesionálním informacím. Ve většině případů tato aktualizace zasáhla weby věnující se zdraví, díky čemuž se někdy označuje jako Medic update.
Nejinak tomu bylo v Česku, kde byly „medical weby“ rovněž ovlivněny touto aktualizací nejvíce. Propad na výsledcích vyhledávání má samozřejmě přímý vliv na návštěvnost i celkové tržby. “Proto čím dřív tento problém odhalíte, tím méně škod způsobí. K odhalení propadu nebo nárůstu můžete využít nejen Google Analytics, ale skvěle poslouží také jiné nástroje jako Marketing Miner, Collabim, Ahrefs či Google Search Console,” nabádá autor e-booku Žatkovič.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |