Aktuality -> IT Projekty - 15. 3. 2018

Německá chemička Wacker si vybrala české cloudové řešení EDI

WackerMnichovská společnost Wacker Chemie AG se rozhodla přejít z ISDN na novější technologii pro komunikaci s dodavateli a zároveň pro změnu dodavatele EDI řešení. Novým dodavatelem EDI ve Wacker Chemie se stala společnost Aimtec, která zde uspěla se svým cloudovým řešením ClouEDI.



Protože podpora ISDN bude v Německu na konci roku 2018 ukončena, hledala Wacker Chemie AG nové řešení, které by nahradilo její on-premise server a část propojení, jenž obstarával současný dodavatel EDI. Wacker se nově rozhodl spolupracovat s Aimtecem a implementovat jeho ClouEDI – EDI jako službu.

ClouEDI umožňuje zákazníkům výměnu různých druhů zpráv s obchodními partnery prostřednictvím různých komunikačních kanálů bez nutnosti pořízení a zajištění provozu vlastního systému. Uživatelé mohou kontrolovat stav přenosů a konverzí jednoduše na portálu my.clouedi. Služba má navíc jasně daný ceník, což umožňuje spočítat si náklady na projekt v předstihu. Pro Wacker byla jistě podstatným argumentem také skutečnost, že pro zajištění provozu služby ClouEDI využívá Aimtec služeb datacentra AWS (Amazon Web Services) v Německu.

Pilotní projekt pro WACKER byl plánován a zrealizován za tři měsíce, včetně mapování a napojení šestnácti dodavatelů. Díky zkušenostem z pilotního projektu nyní plánují obě strany rozšíření spolupráce ještě v průběhu letošního roku.

Foto - zdroj: Wacker Chemie AG


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.