facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 6. 2009

Nejste na internetu? Neexistujete!

Dnešním dnem spouští ACTIVE 24 druhou část kampaně „Svět se přesunul na internet, přesuňte se také“. Na českých silnicích se bude od dnešního dne pohybovat černý vůz s posádkou tvořenou „muži v černém“, která bude udělovat podnikatelům, živnostníkům a obcím bez internetových stránek Certifikáty neexistence.



Kdo v dnešní době není na internetu, jakoby nebyl. Podle marketingových a sociologických průzkumů bude právě přítomnost firem (hlavně středních a drobných živnostníků) na internetu důležitou podmínkou získávání nových zakázek a tedy i přežití. Cílem kampaně ACTIVE 24 je proto kromě proma hlavního produktového portfolia, tedy internetových domén, webhostingu a nástrojů na jednoduchou tvorbu webů, hlavně upozornění na důležitost a nemalé finanční a časové výhody internetové prezentace.

 

Právě malé a střední firmy tvoří přes 80% zákazníků ACTIVE 24. V loňském roce byl prodej domén na českém trhu stabilní, ale od začátku roku 2009 došlo stejně jako ve světě i v České republice k nárůstu prodeje domén právnickým osobám. Stále však existuje mnoho drobných podnikatelů či živnostníků, kteří nemají vlastní internetové stránky. Každý, kdo splňuje toto kritérium a dostane se do hledáčku posádky v černém, obdrží certifikát upozorňující na tento fakt - Certifikát neexistence. Pokud se rozhodne svoji situaci změnit, ACTIVE 24 mu na místě nabídne řešení šité na míru v podobě realizace webových stránek.

 

Na podporu komunikace vznikla speciální mikrostránka www.certifikace-neexistence.cz s informacemi o kampani a nabídkou řešení.

 

Akce je pokračováním právě probíhající kampaně, jejíž koncept vychází z myšlenky, že kdo chce být v dnešní době úspěšný, musí být vidět na Internetu. Vybavení pro úspěšnou prezentaci na Internetu, tedy domény, webhosting nebo rovnou řešení pro jednoduchou tvorbu webových stránek, poskytuje ACTIVE 24. Koncept vznikl v dílně ABOXS Communications.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.