facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 7. 9. 2016

Nejrozsáhlejší evropský e-commerce projekt na platformě Kentico

Kentico, ecommerceSpolečnost EMOS, která v pěti evropských zemích obchoduje s elektro zbožím, spustila nový e-shop a B2B portál, který pro ni vybudovala česká firma Sprinx Systems. V rámci Evropy se jedná o nejrozsáhlejší e-commerce projekt, jaký byl doposud realizovaný na platformě Kentico. Kromě ČR prodává EMOS své zboží také na Slovensku, v Polsku, Slovinsku a Maďarsku. Nový portál tak bude sloužit jako prodejní kanál v 5 evropských zemích a v 7 jazykových mutacích. To vše navíc v modifikovaných variantách pro B2C a B2B zákazníky.



Společnost EMOS dodává elektro do obchodních sítí Makro, Globus, Kaufland, OBI, ElectroWorld, Datart a dalších. Současně provozuje internetový obchod pro přímý prodej koncovým spotřebitelům. Právě potřeba sladit a rozvíjet obchody na úrovni B2C a B2B současně a ve více evropských zemích najednou byla hlavním důvodem, proč se EMOS rozhodl nahradit starší e-shop novým. S ohledem na rozsah implementace, jaký nemá v Evropě obdoby, bude nejprve uvedena do provozu B2C mutace e-shopu a až následně, v průběhu podzimu, dojde ke zprovoznění B2B verze.

„Od nového e-shopu očekáváme, že bude variabilnější a plně přizpůsobený novodobým trendům – ať už máme na mysli responzivní design nebo cílený vícekanálový marketing v reálném čase,“ přibližuje očekávání Jiřina Sivcová, manažerka pro e-shop.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.