- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nejrozsáhlejší evropský e-commerce projekt na platformě Kentico
Společnost EMOS, která v pěti evropských zemích obchoduje s elektro zbožím, spustila nový e-shop a B2B portál, který pro ni vybudovala česká firma Sprinx Systems. V rámci Evropy se jedná o nejrozsáhlejší e-commerce projekt, jaký byl doposud realizovaný na platformě Kentico. Kromě ČR prodává EMOS své zboží také na Slovensku, v Polsku, Slovinsku a Maďarsku. Nový portál tak bude sloužit jako prodejní kanál v 5 evropských zemích a v 7 jazykových mutacích. To vše navíc v modifikovaných variantách pro B2C a B2B zákazníky.

Společnost EMOS dodává elektro do obchodních sítí Makro, Globus, Kaufland, OBI, ElectroWorld, Datart a dalších. Současně provozuje internetový obchod pro přímý prodej koncovým spotřebitelům. Právě potřeba sladit a rozvíjet obchody na úrovni B2C a B2B současně a ve více evropských zemích najednou byla hlavním důvodem, proč se EMOS rozhodl nahradit starší e-shop novým. S ohledem na rozsah implementace, jaký nemá v Evropě obdoby, bude nejprve uvedena do provozu B2C mutace e-shopu a až následně, v průběhu podzimu, dojde ke zprovoznění B2B verze.
„Od nového e-shopu očekáváme, že bude variabilnější a plně přizpůsobený novodobým trendům – ať už máme na mysli responzivní design nebo cílený vícekanálový marketing v reálném čase,“ přibližuje očekávání Jiřina Sivcová, manažerka pro e-shop.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









