Aktuality -> IT Projekty - 7. 9. 2016

Nejrozsáhlejší evropský e-commerce projekt na platformě Kentico

Kentico, ecommerceSpolečnost EMOS, která v pěti evropských zemích obchoduje s elektro zbožím, spustila nový e-shop a B2B portál, který pro ni vybudovala česká firma Sprinx Systems. V rámci Evropy se jedná o nejrozsáhlejší e-commerce projekt, jaký byl doposud realizovaný na platformě Kentico. Kromě ČR prodává EMOS své zboží také na Slovensku, v Polsku, Slovinsku a Maďarsku. Nový portál tak bude sloužit jako prodejní kanál v 5 evropských zemích a v 7 jazykových mutacích. To vše navíc v modifikovaných variantách pro B2C a B2B zákazníky.



Společnost EMOS dodává elektro do obchodních sítí Makro, Globus, Kaufland, OBI, ElectroWorld, Datart a dalších. Současně provozuje internetový obchod pro přímý prodej koncovým spotřebitelům. Právě potřeba sladit a rozvíjet obchody na úrovni B2C a B2B současně a ve více evropských zemích najednou byla hlavním důvodem, proč se EMOS rozhodl nahradit starší e-shop novým. S ohledem na rozsah implementace, jaký nemá v Evropě obdoby, bude nejprve uvedena do provozu B2C mutace e-shopu a až následně, v průběhu podzimu, dojde ke zprovoznění B2B verze.

„Od nového e-shopu očekáváme, že bude variabilnější a plně přizpůsobený novodobým trendům – ať už máme na mysli responzivní design nebo cílený vícekanálový marketing v reálném čase,“ přibližuje očekávání Jiřina Sivcová, manažerka pro e-shop.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.