facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nejnovější verze produktu CA Clarity

ca_clarity_622.jpgSpolečnost CA oznámila nejnovější verzi produktu CA Clarity. Nová verze, která se integruje s produkty CA Unicenter Service Desk a CA AllFusion Harvest Change Manager, umožňuje používat jednotný, automatický proces řízení změn, který snižuje riziko chyby a zároveň pomáhá zajistit co nejefektivnější využívání prostředků IT. Toto řešení také umožňuje oddělením IT lépe synchronizovat jejich služby s potřebami podniku a pomáhá jim dosahovat maximální efektivity.

Integrací řešení CA Clarity s produkty Unicenter Service Desk a AllFusion Harvest Change Manager vzniká složený systém pro komplexní řízen změn, který automatizuje celý životní cyklus změny – od vytvoření požadavku na změnu, přes určení priority, vyhodnocení dopadu, revizi a schválení až po řízení projektu, přidělení prostředků, vydání softwaru a jeho implementaci. Automatizací ručních aktivit a integrací dříve roztříštěných procesů tento systém pomáhá oddělením IT zvyšovat úroveň služeb, zajistit co nejefektivnější využívání prostředků IT a vynucovat standardy kvality, metodiky vývoje aplikací a nejlepší postupy jako ITIL nebo CMMi.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.