Nejnovější verze produktu CA Clarity

ca_clarity_622.jpgSpolečnost CA oznámila nejnovější verzi produktu CA Clarity. Nová verze, která se integruje s produkty CA Unicenter Service Desk a CA AllFusion Harvest Change Manager, umožňuje používat jednotný, automatický proces řízení změn, který snižuje riziko chyby a zároveň pomáhá zajistit co nejefektivnější využívání prostředků IT. Toto řešení také umožňuje oddělením IT lépe synchronizovat jejich služby s potřebami podniku a pomáhá jim dosahovat maximální efektivity.

Integrací řešení CA Clarity s produkty Unicenter Service Desk a AllFusion Harvest Change Manager vzniká složený systém pro komplexní řízen změn, který automatizuje celý životní cyklus změny – od vytvoření požadavku na změnu, přes určení priority, vyhodnocení dopadu, revizi a schválení až po řízení projektu, přidělení prostředků, vydání softwaru a jeho implementaci. Automatizací ručních aktivit a integrací dříve roztříštěných procesů tento systém pomáhá oddělením IT zvyšovat úroveň služeb, zajistit co nejefektivnější využívání prostředků IT a vynucovat standardy kvality, metodiky vývoje aplikací a nejlepší postupy jako ITIL nebo CMMi.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?