Národní knihovna na chytrých mobilních telefonech

Národní knihovna ČR spustila aplikaci „PoNaK – Poklady Národní knihovny České republiky“ pro iPad, iPhone a chytré mobilní telefony na platformě Android. Aplikace přináší výběr nejvzácnějších dokumentů ze zdigitalizovaných sbírek Národní knihovny. Lidé si díky této aplikaci mohou komfortním způsobem prohlédnout výběr ze světově proslulých i méně známých vzácných děl dokumentárního dědictví lidstva. Vývoj aplikace provedla ve spolupráci s Národní knihovnou firma Kancelářské stroje. Kromě zobrazení historických dokumentů přináší aplikace svým uživatelům také aktuální zprávy z Národní knihovny. Předpokládá se, že na základě zkušeností uživatelů bude probíhat další vývoj a přizpůsobování aplikace. Aplikace je k dispozici ke stažení ze standardních úložišť aplikací pro platformy Apple a Android.



 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.