facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 18. 6. 2007

Napětí mezi uživateli a IT odděleními roste

it_oddeleni_725.jpgTéměř polovina všech koncových uživatelů v nadnárodních organizacích ve Velké Británii pociťuje rozčarování z neefektivní a bezohledné IT podpory. Vyplývá to z průzkumu zadaného firmou Citrix, která působí v oblasti poskytování aplikací. 42 % uživatelů si stěžuje na nevyřešené problémy, týkající se IT a na ztrátu času nutnou k nápravě problémů, zatímco 25 % zaměstnanců obtěžuje, že musí kontaktovat IT oddělení, aby je upozornili na selhání informačních technologií. V důsledku toho více než třetina uživatelů ve firmách považuje IT oddělení za brzdu úspěchu firmy. Pro 55 % uživatelů ve firmách jsou největším předmětem stížností pomalé aplikace, 34 % pak trápí naprosto nefungující aplikace. Při dotazech na to, jaký vliv na firmu měla nepřístupná aplikace, 68 % respondentů uvedlo, že to považují za podstatný problém.

 
  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.

  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.