facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 18. 6. 2007

Napětí mezi uživateli a IT odděleními roste

it_oddeleni_725.jpgTéměř polovina všech koncových uživatelů v nadnárodních organizacích ve Velké Británii pociťuje rozčarování z neefektivní a bezohledné IT podpory. Vyplývá to z průzkumu zadaného firmou Citrix, která působí v oblasti poskytování aplikací. 42 % uživatelů si stěžuje na nevyřešené problémy, týkající se IT a na ztrátu času nutnou k nápravě problémů, zatímco 25 % zaměstnanců obtěžuje, že musí kontaktovat IT oddělení, aby je upozornili na selhání informačních technologií. V důsledku toho více než třetina uživatelů ve firmách považuje IT oddělení za brzdu úspěchu firmy. Pro 55 % uživatelů ve firmách jsou největším předmětem stížností pomalé aplikace, 34 % pak trápí naprosto nefungující aplikace. Při dotazech na to, jaký vliv na firmu měla nepřístupná aplikace, 68 % respondentů uvedlo, že to považují za podstatný problém.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.