Aktuality -> Analýzy - 18. 6. 2007

Napětí mezi uživateli a IT odděleními roste

it_oddeleni_725.jpgTéměř polovina všech koncových uživatelů v nadnárodních organizacích ve Velké Británii pociťuje rozčarování z neefektivní a bezohledné IT podpory. Vyplývá to z průzkumu zadaného firmou Citrix, která působí v oblasti poskytování aplikací. 42 % uživatelů si stěžuje na nevyřešené problémy, týkající se IT a na ztrátu času nutnou k nápravě problémů, zatímco 25 % zaměstnanců obtěžuje, že musí kontaktovat IT oddělení, aby je upozornili na selhání informačních technologií. V důsledku toho více než třetina uživatelů ve firmách považuje IT oddělení za brzdu úspěchu firmy. Pro 55 % uživatelů ve firmách jsou největším předmětem stížností pomalé aplikace, 34 % pak trápí naprosto nefungující aplikace. Při dotazech na to, jaký vliv na firmu měla nepřístupná aplikace, 68 % respondentů uvedlo, že to považují za podstatný problém.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?