- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nábytkové polotovary s Byznys ERP
Neustálé zlepšování zákaznického servisu a služeb vedly společnost Luceo k rozhodnutí zavést nový informační systém Byznys ERP od společnosti JKR a nahradit jím veškerá samostatná softwarová řešení používaná ve skladech, obchodě a při evidenci objednávek. Hlavním cílem nasazení ERP systému bylo především propojení on-line nástrojů na webu s centrálním systémem, vytvoření nového e-shopu, zkvalitnění obchodních činností, jednoduché vyhodnocování efektivity práce se zákazníkem a zavedení měření výkonu obchodníků. Samotnému nasazení systému Byznys ERP předcházela předimplementační příprava. Významná část analýzy byla věnována řízení obchodních činností, skladovému hospodářství a nákupu zboží i materiálu pro výrobu. Další důležitou oblastí bylo propojení s externími aplikacemi na internetu.


Po schválení předimplementační přípravy došlo k zahájení implementace, v jejímž rámci konzultanti nainstalovali a zprovoznili systém Byznys ERP na připojených stanicích, včetně vzdálené stanice externí účetní firmy. Důležitou etapou Implementace se stala příprava a otestování komunikace s externími aplikacemi, následována zaškolením uživatelů a customizací systému podle požadavků konkrétních uživatelů.
Mezi hlavní přínosy nového řešení patří sjednocení systému v rámci celé společnosti, lepší informovanost zaměstnanců, on-line dostupnost obchodních informací, a to i vzdáleně, lepší ochrana firemních dat, optimalizace skladových zásob a zjednodušení vlastní zakázkové výroby. Dále propojení s vlastním e-shopem, online konfigurátory a objednávkovými systémy, návaznost modulu CRM na Outlook, přehledná komunikace se zákazníky, jednoduché vyhodnocení efektivity práce obchodníků, sledování výrobních a ostatních nákladů a výnosů na zakázky a jejich porovnávání s plánem. Velkým přínosem je rovněž zjednodušení nákupu příslušenství s ohledem na individuální požadavky zákazníků, on-line práce externí účetní v ERP systému, a v neposlední řadě také přívětivé uživatelské prostředí s bohatou možností nastavení systému včetně tiskových výstupů.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |