facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 24. 9. 2012

Nábytkové polotovary s Byznys ERP

Neustálé zlepšování zákaznického servisu a služeb vedly společnost Luceo k rozhodnutí zavést nový informační systém Byznys ERP od společnosti JKR a nahradit jím veškerá samostatná softwarová řešení používaná ve skladech, obchodě a při evidenci objednávek. Hlavním cílem nasazení ERP systému bylo především propojení on-line nástrojů na webu s centrálním systémem, vytvoření nového e-shopu, zkvalitnění obchodních činností, jednoduché vyhodnocování efektivity práce se zákazníkem a zavedení měření výkonu obchodníků. Samotnému nasazení systému Byznys ERP předcházela předimplementační příprava. Významná část analýzy byla věnována řízení obchodních činností, skladovému hospodářství a nákupu zboží i materiálu pro výrobu. Další důležitou oblastí bylo propojení s externími aplikacemi na internetu.



Po schválení předimplementační přípravy došlo k zahájení implementace, v jejímž rámci konzultanti nainstalovali a zprovoznili systém Byznys ERP na připojených stanicích, včetně vzdálené stanice externí účetní firmy. Důležitou etapou Implementace se stala příprava a otestování komunikace s externími aplikacemi, následována zaškolením uživatelů a customizací systému podle požadavků konkrétních uživatelů.

 

Mezi hlavní přínosy nového řešení patří sjednocení systému v rámci celé společnosti, lepší informovanost zaměstnanců, on-line dostupnost obchodních informací, a to i vzdáleně, lepší ochrana firemních dat, optimalizace skladových zásob a zjednodušení vlastní zakázkové výroby. Dále propojení s vlastním e-shopem, online konfigurátory a objednávkovými systémy, návaznost modulu CRM na Outlook, přehledná komunikace se zákazníky, jednoduché vyhodnocení efektivity práce obchodníků, sledování výrobních a ostatních nákladů a výnosů na zakázky a jejich porovnávání s plánem. Velkým přínosem je rovněž zjednodušení nákupu příslušenství s ohledem na individuální požadavky zákazníků, on-line práce externí účetní v ERP systému, a v neposlední řadě také přívětivé uživatelské prostředí s bohatou možností nastavení systému včetně tiskových výstupů.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?