- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Na správu tisíců obchodních případů nestačí jen e-mail a tabulky
Společnost Baumit, která je lídrem na trhu suchých omítkových směsí a tepelně-izolačních systémů, provedla digitalizací svých klíčových procesů. Ve spolupráci se slovenskou IT a konzultační společností EEA zefektivnila pomocí digitalizace interní firemní procesy v oblasti schvalování a administrace různých obchodních případů, potenciálních i realizovaných.
Obchodní manažeři díky digitalizaci šetří čas strávený administrativou a mohou se tak zaměřit na důležitější obchodní agendu. Klíčová je pro ně například aplikace GeoData na platformě JIRA, která umožňuje kdykoli přesně vyhledávat obchodní případy a vidět jejich potenciál, případně aktuální stav realizace. Rovněž vyhledávat informace a interaktivně komunikovat s dalšími kolegy v rámci týmu je díky prostředí JIRA velmi jednoduše, ať už se obchodní manažer nachází přímo v terénu a připojuje se z mobilu či tabletu, nebo pracuje z pohodlí kanceláře.
zdroj: EEA SK
„Spolu s rostoucím byznysem a neustále se zvětšujícím počtem obchodních případů jsme si jednoho dne uvědomili potřebu průběžně zpracovávat a sledovat enormně velký počet různých objektů a obchodních případů, vyhodnocovat jejich potenciál a komplexně řídit úkoly obchodního týmu. Díky současnému řešení se nám podařilo zefektivnit a urychlit i schvalovací proces. Bavíme se o velkém objemu dat, který je navíc poměrně různorodý. Jako systém řízení firemních procesů jsme si vybrali JIRA Software od společnosti Atlassian pod záštitou EEA. Toto řešení se ukázalo jako nejvhodnější,“ říká Peter Sziráczki, obchodní ředitel společnosti Baumit.
„Digitalizace úkonů byla pro společnost Baumit zásadním milníkem v urychlování a automatizaci procesů, a to hlavně v případě promptního reagování na potřeby zákazníka. Díky automatizaci, kterou systém JIRA nabízí, dokáže Baumit vyřešit některé procesy během pár minut. Důležitá je samozřejmě i evidence, která je rovněž plně digitalizovaná,“ doplňuje Lubo Starek, CEO EEA SK.
Evidence staveb přes GeoData
Aktuálně už společnost Baumit dospěla do stadia, kdy v JIRA provádí kompletní management všech svých dodávaných staveb nebo potenciálních či pro ni zajímavých objektů. Dnes mají v systému přibližně 3 500 objektů. Každý objekt má definovanou přesnou polohu podle GPS, zadanou adresu a samozřejmostí jsou podstatné údaje o realizátorech či architektech. Pomáhá jim vyhodnocovat i celkový potenciál a sílu jednotlivých regionů a okresů. Mají jednoduchý a jasný přehled o objektech a jejich charakteristice, přesné poloze, dokážou efektivněji řídit projekty a plánovat související činnosti.
„Reklamace jsou komplexnější proces, do kterého jsou zapojena různá oddělení a týmy kolegů. V minulosti jsme je evidovali a zpracovávali manuálně a komunikovali výhradně e-mailem. V tomto směru nám JIRA pomohla hlavně z administrativního úhlu pohledu. Zlepšil se tok informací a přehlednost či struktura evidence jako takové. Například dokážeme relativně jednoduše zjistit, která produktová skupina nebo konkrétní produkt měl nejvíce reklamací, a včas odhalit možný skrytý problém,“ vysvětluje Sziráczki.
Správu objektů a kontaktů, tok schvalovacího procesu či management reklamací si dnes bez JIRA dokáže málokdo v Baumitu představit. Obchodní tým má v současnosti 33 členů v čele s obchodním ředitelem a regionálními vedoucími prodeje, podporovaný kvalitním servisem oddělení logistiky, kontrolingu a produktového managementu.
„Nejenže nám JIRA pomohla zefektivnit práci a celkově propojit komunikaci v rámci týmu, ale ukázala se i jako adekvátní systém pro interní podporu a operativu. Dobrým příkladem je schvalovací proces pro jednotlivé obchodní nabídky, který probíhá na různých úrovních managementu, nebo také proces řešení reklamací: od jejich zaevidování přes zpracování, odborné posuzování až po vyrovnání. Díky řešení a podpoře společnosti EEA se nám podařilo digitalizovat mnohé procesy, které jsou vzájemně propojené a synchronizované i s dalšími námi využívanými systémy,“ uzavírá Peter Sziráczki.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |