facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 3. 2021 - Zdeněk Gric

Na pozici ředitele české pobočky Huawei nastupuje James Tang

Společnost Huawei představuje nového ředitele své české pobočky. Vedení se začátkem roku 2021 ujal James Tang. Generální ředitel pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko Willi Song se bude soustředit na strategický rozvoj trojice těchto zemí v rámci střední Evropy. James Tang nastoupil do společnosti Huawei v březnu 2005 na pozici obchodního manažera a postupně převzal roli ředitele pro zákazníky z řad operátorů. Česká republika je jeho prvním mezinárodním angažmá a v pražské pobočce Huawei pracuje poslední čtyři roky.



„Vytvoření pozice regionálního ředitele jsme zvažovali již delší dobu. Česká republika je velmi specifickým trhem, který si zaslouží, abychom mu věnovali více pozornosti a neštěpili přitom síly. V současnosti jej pokrývá již 7 poboček a jedna regionální centrála v Praze. Máme zde téměř tři stovky zaměstnanců a více než 80 místních ICT partnerů. Těší mne, že do této pozice nastupuje právě James, který pro společnost Huawei pracuje již šestnáct let a díky své široké škále zkušeností z různých oblastí působení firmy se bude moci věnovat jejímu rozvoji právě na tomto trhu,“ říká Willi Song, generální ředitel pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

„Nové příležitosti si velmi cením a českou větev společnosti Huawei chci směrovat tak, aby i nadále zachovala vysoký standard v poskytování našich služeb, ať už se jedná o 5G pro zákazníky nebo na míru stavěná průmyslová řešení pro firmy. Na českém trhu působíme již patnáct let a dnes jsme zde objemem nejvýznamnějším telekomunikačním dodavatelem. Věřím, že naše společnost má českým zákazníkům ještě mnoho co nabídnout a rád se postarám o to, abychom byli České republice bezpečným a spolehlivým partnerem na cestě k digitalizaci, která jde ruku v ruce s rostoucí životní úrovní,“ říká James Tang.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.