facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 14. 11. 2007

Multimediální Nokia N82 s navigací

Nokia představuje nejnovější multimediální přístroj, uzpůsobený pro fotografovaní, navigaci a připojení k internetu. Nokia N82 nabízí kromě A-GPS navigace, 5Mpix fotoaparátu, xenonového blesku, optiky Carl Zeiss a připojení k internetu také všechny funkce multimediálního přístroje, typické pro řadu Nokia Nseries.
Všechna standardní prodejní balení Nokia N82 nabízí zdarma na zkušební dobu navigaci s hlasovým průvodcem. Další rozšiřující  funkce, jako například průvodce městy či delší čas používání navigace, je možné dokoupit. Navigace umožňuje nalézt cestu k více než 15 milionům turistických cílů. Části mapy či trasu lze poslat prostřednictvím MMS, snímky mapy z displeje je také možné uložit do galerie přístroje.


K Nokii N82 se standardně dodává 2GB paměťová karta microSD. Vysokorychlostní Wi-Fi připojení a přístup k online komunitám prostřednictvím jediného kliknutí usnadňuje sdílení informací. Multimediální obsah a lze prohlížet buď na displeji přístroje, nebo na kompatibilním televizoru. Nokia N82 nabízí nové 3D multimediální menu organizované podle typu funkcí a praktický orientační senzor, který umožňuje, aby menu rotovalo v závislosti na fyzické orientaci přístroje. Pro rychlý přístup k zábavním funkcím podporuje Nokia N82 také internetové služby Nokia Ovi, včetně hudebního obchodu Nokia, herní platformy N-Gage a aplikace Nokia Mapy.
Předpokládaná prodejní cena produktu činí 450 eur bez daní či dotací.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.