Možnost propojení služeb call centra s logistikou

Společnost Algotech, zabývající se oblastí kontaktních center a cloudu, a společnost Hifour, autor a provozovatel aplikace Balíkonoš, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky. První produktový brunch proběhl 11. 2. 2015 v prostorách společnosti Algotech. Pokud dnes firmy chtějí vybudovat nebo modernizovat své kontaktní centrum, nabízí jim společnost Algotech vlastní produkt s názvem AlgoCC (kontaktní centrum v cloudu) poskytující kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické distribuce kontaktů a možnosti výběru klientem preferované metody komunikace (hlas, e-mail, sms, webchat atd.). Řešení dále zajišťuje aplikaci pro operátory, reporting aktuálního i uplynulého provozu, nahrávání hovorů a řízení kvality.



Balíkonoš.cz společnosti Hifour je místem sdružujícím všechny zásilky (listovní, balíkové a dnes i paletové či kontejnerové). Na jednom místě tak zákazníci mají přehled o kompletním dění jejich logistiky. V případě call center se jedná především o přehled odeslaných zákaznických smluv určených k podpisu. Balíkonoš.cz není jen aplikace pro správu zásilek, ale pro své zákazníky zajišťuje speciální kurýrní služby, počínaje službami lettershopu (tisk a kompletace zásilek dle požadavků), přes distribuci a ověření totožnosti, podpis smlouvy, ofocení dokladů, následnou kontrolu a doručení podepsané smlouvy zpět do call centra či na jinou adresu.

 

Společný produkt pomůže všude tam, kde potřebují služby call centra „očistit“ od prací, které nejsou jejich core businessem, např. služeb spojených s logistikou (objednávky, smlouvy, balení a distribuce zboží nebo i jeho skladování).


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.