- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Monitora spustila nový nástroj Social Media
Služba pro monitoring a vyhodnocování mediální publicity Monitora spustila do ostrého provozu nový nástroj. Monitoring sociálních sítí Monitora Social Media umožňuje zachycovat a analyzovat veškeré zmínky, které se kdy objevily nebo kontinuálně objevují na sociálních sítích. Ať už společnost je, či není aktivní na sociálních sítích, nyní má možnost komunikaci naslouchat a odhalovat případné zárodky krizí.


Monitora Social Media sbírá a analyzuje data z mezilidské komunikace na síti. Indexuje nejen sociální sítě, ale také blogy, diskuzní fóra pod články na zpravodajských serverech, komentáře, tweety, posty, statusy, blogy a videoblogy. „Na těchto místech se denně objevuje obrovské množství informací, ve kterých se nacházejí cenná data. My je vytěžíme a předložíme v přehledné podobě. Následně mohou pomoci firmám spustit reaktivní kroky,“ řekl Tomáš Berger, CEO Monitora Media.
Monitoring sociálních médií se zaměřuje na dodávání kvalitního a komplexního monitoringu a současně poskytuje možnost pokročilých analýz a filtrů nad monitorovanými výstupy. Měření probíhá v reálném čase. Sledovat je možné několik témat najednou a porovnávat výsledky na denní bázi. V přehledné vizualizaci jsou viditelné jednotlivé zmínky pomáhající odhalit nejen názor lidí (tonalitu), ale také analyzovat stávající či potencionální zákazníky, a tak je možné okamžitě reagovat.
Každý analytický report a dashboard je generován v reálném čase na základě aktuálních dat. Navíc lze monitorované zmínky jednoduše třídit a filtrovat díky intuitivnímu nastavení. Obsahem analýz mohou být například jen negativní zmínky nebo zmínky pouze od žen či od mužů. Díky možnostem intuitivního nastavení lze monitorovaný obsah třídit na klik.
Zatímco běžný monitoring médií zachycuje veškeré sledované zmínky v tisku, rozhlasu, televizi a na internetových portálech, social monitoring se zaměřuje na celé online prostředí z pohledu uživatele. Snadněji tak lze odhalit rizikové skupiny a vstoupit do krizových diskuzí, spustit reaktivní marketing a ovlivňovat povědomí o značce.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |