- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 10. 1. 2005
Mobilní řízení prací v ČTc
Společnosti IT SYSTEMS a.s. a POINT.X oznámily dokončení vývoje systému "Mobilní řízení prací" (Mobile Workflow Management - MWFM) pro společnost ČESKÝ TELECOM a předání projektu do fáze provozního nasazení. MWFM umožňuje předávání pracovních příkazů servisním pracovníkům v terénu elektronicky, prostřednictvím GPRS komunikace.
Servisní technici jsou vybaveni kapesním počítačem (PDA) s integrovanou GSM komunikací. Průběh vyřizování pracovního příkazu eviduje pracovník na PDA (zahájení, přesun k zákazníkovi, provedené úkony, spotřebovaný materiál, evidence pracovní doby a používání vozidla atd.) a tyto údaje jsou opět přes GSM komunikaci předávány zpět do IS Českého Telecomu. Celkový počet mobilních pracovníků využívajících MWFM se bude pohybovat v rozmezí 1500 až 2000. Řešení je postaveno na technologii MobileXML, vyvinuté POINT.X. Vývoj MWFM (včetně testovacího provozu) trval necelých 5 měsíců. Z hlediska vývojových prostředků je řešení realizováno na platformě WindowsCE.NET a J2EE, Oracle databázi a aplikačním serveru (na serverové straně). Díky použitým technologiím na straně serveru je dosaženo vysoké stability a výkonu pro provoz řádově tisíců klientů v on-line režimu.

Servisní technici jsou vybaveni kapesním počítačem (PDA) s integrovanou GSM komunikací. Průběh vyřizování pracovního příkazu eviduje pracovník na PDA (zahájení, přesun k zákazníkovi, provedené úkony, spotřebovaný materiál, evidence pracovní doby a používání vozidla atd.) a tyto údaje jsou opět přes GSM komunikaci předávány zpět do IS Českého Telecomu. Celkový počet mobilních pracovníků využívajících MWFM se bude pohybovat v rozmezí 1500 až 2000. Řešení je postaveno na technologii MobileXML, vyvinuté POINT.X. Vývoj MWFM (včetně testovacího provozu) trval necelých 5 měsíců. Z hlediska vývojových prostředků je řešení realizováno na platformě WindowsCE.NET a J2EE, Oracle databázi a aplikačním serveru (na serverové straně). Díky použitým technologiím na straně serveru je dosaženo vysoké stability a výkonu pro provoz řádově tisíců klientů v on-line režimu.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce








