Aktuality -> IT Projekty - 19. 11. 2012

Mobilní bankovnictví České spořitelny i pro OS Android

Cleverlance Enterprise Solutions vyvinula pro klienty České spořitelny, kteří využívají chytré telefony s operačním systémem Android, aplikaci pro realizaci bankovních operací. Klienti České spořitelny mohli doposud využívat mobilní bankovnictví SERVIS 24 na zařízeních s operačním systémem iOS. Díky této aplikaci mohou nyní klienti zobrazit přehled svých účtů, zadávat příkazy, sledovat transakční historii či používat a definovat šablony příjemců. Aplikace také umožňuje skenovat složenky, což výrazně urychlí a zpřesní zadání platebního příkazu. Klient data ze složenky nemusí opisovat, číselné údaje na složence se do platebního příkazu převedou automaticky. Aplikace SERVIS 24 pro OS Android rovněž podporuje mobile banking pro více uživatelů na jednom zařízení. Tuto vlastnost využijí zejména ti, kteří mají v rodině jen jeden chytrý telefon. Spravovat své účty díky aplikaci České spořitelny může na jednom zařízení každý člen samostatně.



Klienti využívající mobilní aplikaci SERVIS 24 samozřejmě získají i další užitečné informace, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Aplikace prošla přísnými interními i externími testy a splňuje všechna bezpečnostní kritéria, která na ni klade Česká spořitelna.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.