Aktuality -> IT Projekty - 6. 12. 2011

Mobilní banking pro Komerční banku

Konzultační softwarová společnost Cleverlance vyvíjí pro Komerční banku (KB) řešení mobilního bankovnictví pro platformy Android, iPhone a HTML v projektu Mobilní Banka 2. Kromě zajištění vlastních bankovních funkčností nyní Komerční banka nabízí svým klientům i další informace, jako např. nejbližší pobočky a bankomaty, tiskové zprávy banky, úvěrové simulátory, informace o investičních fondech, měnové kurzy a měnové kalkulátory nebo užitečné kontakty - pro blokaci platebních karet, volitelnost skinu vlastní aplikace apod.



Generálním dodavatelem řešení je Cleverlance, která je zároveň dlouhodobým partnerem KB v oblasti dodávek přímého a mobilního bankovnictví. Její zodpovědností je kompletní dodávka návrhu, designu, vývoje a testování frontendové aplikace včetně serverové části spolu s její integrací do bankovních systémů. Projekt je rozdělen do tří etap, přičemž samotné mobilní bankovnictví bude implementováno na jaře 2012. Subdodavatelem projektu je společnost InMite. Projektem Mobilní banka 2 tak Cleverlance navázala na předchozí dodávku Mobilní banka.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.