facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mobilní aplikace VizionAR zpřístupní operátorům pohled zákazníka

smartphone, nehodaSpolečnost Conectart vyvinula aplikaci s názvem VizionAR, která usnadní život operátorům kontaktních center i zákazníkům. Pomocí nové aplikace se operátor jednoduše napojí na fotoaparát telefonu zákazníka a uvidí tak v reálném čase, co mu zákazník ukazuje. Navíc operátor může na dálku přímo na obrazovku telefonu zákazníka zakreslovat poznámky, označovat a navádět jej, jak je potřeba.



Propojení s operátorem funguje tak, že si zákazník aplikaci stáhne do svého telefonu a při hovoru operátorovi nadiktuje vygenerované číslo, díky němuž se operátor k aplikaci v telefonu připojí. Pak už stačí jen namířit kameru na to, co zrovna potřebují společně řešit. Konkrétně si jistě dokážete představit situaci, kdy operátorovi v pojišťovně do telefonu vysvětlujete, jak moc máte promáčklou kapotu, nebo se snažíte sestavit nábytek a dle návodu vůbec netušíte, kam patří přebývající šroubek. Operátor vám vysvětluje, jak máte zapojit modem nebo kde najít potřebné údaje na faktuře. Některé věci se zkrátka do telefonu popisují složitě.

Conectart aplikace VizionAR

„Na VizionAR nás v podstatě přivedli naši operátoři. Často jsme je slyšeli říkat „kéž bych jim to mohl ukázat“. Mluvili o situaci, kdy zákazníkovi vysvětlovali, kde na vyúčtování nalezne potřebné údaje pro kalkulaci nabídky. Některé hovory trvaly zbytečně desítky minut, což není přínos ani pro jednu stranu. Situací a firem, kde by se takové vizuální napojení mohlo hodit, nás napadlo hned několik desítek, proto jsme se pustili do vývoje“, popsal inspiraci k vývoji nové aplikace Petr Studnička, ředitel společnosti Conectart.

VizionAR se dá využít v různých odvětvích, ať už jde o technické záležitosti jako zapojování modemů, sestavování různých produktů a nábytku, řešení nebo hlášení poruch na spotřebičích, hlášení pojistných událostí, vyplňování formulářů, orientace v dokumentech, nebo odečty plynoměrů/elektroměrů. Konkrétně u odečtů je nespornou výhodou pro poskytovatele energií garantovaný obsah obrazu. To znamená, že domácnosti nemohou stav nijak postprodukčně falšovat. Operátor v reálném čase vidí přesně to, co vidí zákazník. Velký potenciál pro využití je i pro firmy pracující v B2B sektoru. Aplikace ulehčí při technické podpoře různých softwarů.

„Umíme si představit i napojení do systémů záchranných složek. Díky aplikaci by mohl operátor lépe poradit, jak zacházet se zraněnou osobou, hasiči si mohou lépe připravit kroky k vyproštění osob z auta apod.“, dodává Petr Studnička.

Aplikace VizionAR je nyní dostupná pro iOS i Android, vyzkoušet si ji můžete na stránkách http://www.vizion-ar.com/#.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.