facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 8. 2018

Milan Tesař se stal novým obchodním ředitelem IFS Czech a IFS Slovakia

Společnost IFS oznámila personální změnu v rámci managementu společnosti. Nový obchodní ředitel Milan Tesař nastoupil na tuto pozici 1. srpna a jeho hlavním úkolem je rozvoj nových obchodních příležitostí a vedení obchodního týmu v České republice a na Slovensku. Milan vystudoval obor Informační technologie na VŠE a v minulosti pracoval v rámci holdingu Unicornu nebo pro společnost ABRA Software. Ve volném čase se věnuje převážně rodině, sportu a krajinářské fotografii.



„Těším se na práci pro společnost IFS, v jejímž portfoliu jsou špičkové a technologicky inovativní produkty. Rád bych tuto značku více zviditelnil na českém i slovenském trhu a dostal ji i na těchto trzích na pozici, kde globáně působí a kterou si zaslouží. Zároveň bych rád svou pozornost zaměřil i na stávající zákazníky a více jim pomohl využít potenciál jejich stávajícího řešení," uvedl Milan Tesař ke své nové funkci.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.