Aktuality -> IT Business - 27. 2. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Milan Obertík povede novou divizi Konica Minolta

Milan ObertíkTuzemská Konica Minolta zakládá specializované oddělení zaměře­né na oblast průmyslových kamerových řešení. Divize s názvem Forxai Video Vision se pod vedením Milana Obertíka zaměří na rozvoj aktivit v rámci využití průmyslových kamer a systémů umělé inteligence programovaných ve vývojovém centru Konica Minolta v Brně.



Nové oddělení vzniklo vyčleněním z divize Video Solution Services, která se bude nadále věnovat kamerovým řešením zejména ve spojení s ochranou objektů a bezpečností práce.

Prvním úkolem Milana Obertíka bude vybudovat tým složený z obchodníků, techniků a business development manažerů. Následně se chce věnovat dalšímu rozšiřování technologií využívající softwarovou platformu Forxai na českém a slovenském trhu.

„Forxai Video Vision se zaměří konkrétně na využití kamer ve spojení s inteligentními videoanalytickými systémy, které se aktuálně etablují zejména v oblastech výroby a logistiky,“ řekl Milan Obertík, ředitel divize Forxai Video Vision Konica Minolta Business Solutions Czech.


 
  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.