Microsoft zahájil prodej Windows Vista

vista_705.jpgSpolečnost Microsoft zahájila 30. ledna volný prodej systému Windows Vista a kancelářského balíku Microsoft Office 2007. Od tohoto dne jsou Windows Vista a Microsoft Office 2007 dostupné ve více než 70 zemích světa v celkem 18 jazykových verzích. Česká verze Windows Vista bude dostupná 1. března; Microsoft Office systém 2007 si mohou čeští zákazníci pořídit od 7. února. Do konce roku 2007 plánuje Microsoft rozšíření počtu podporovaných jazyků na 99.

Windows Vista a nejnovější verze systému Microsoft Office přinášejí dramatickou proměnu uživatelského rozhraní. To je nyní nejen vizuálně atraktivní, ale také přehlednější a jednodušší. Intuitivní nástroje umožňují uživatelům snadno vytvářet a sdílet dokumenty, fotografie, hudbu či video a hrát počítačové hry s přáteli přes internet. Nové verze Windows a Microsoft Office nabízejí rozšířené možnosti v oblasti ochrany soukromí a zajištění většího bezpečí pro děti. Rodiče získávají nástroje pro nastavení možností využívání internetu a sledování chování dětí při práci na počítači. Výrazně posílena byla bezpečnost nových Windows a systému Microsoft Office 2007. Nástroj Windows Defender chrání uživatele před ztrátou citlivých dat, podvodnými webovými stránkami a jinými hrozbami. Další funkce pomáhají chránit soukromé informace. Například nástroj Kontrola dokumentů ze sady Microsoft Office 2007 usnadňuje odstranění všech citlivých informací obsažených v dokumentech. Při sdílení dokumentů tak nedojde k prozrazení nežádoucích údajů.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.