facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft zahájil prodej Windows Vista

vista_705.jpgSpolečnost Microsoft zahájila 30. ledna volný prodej systému Windows Vista a kancelářského balíku Microsoft Office 2007. Od tohoto dne jsou Windows Vista a Microsoft Office 2007 dostupné ve více než 70 zemích světa v celkem 18 jazykových verzích. Česká verze Windows Vista bude dostupná 1. března; Microsoft Office systém 2007 si mohou čeští zákazníci pořídit od 7. února. Do konce roku 2007 plánuje Microsoft rozšíření počtu podporovaných jazyků na 99.

Windows Vista a nejnovější verze systému Microsoft Office přinášejí dramatickou proměnu uživatelského rozhraní. To je nyní nejen vizuálně atraktivní, ale také přehlednější a jednodušší. Intuitivní nástroje umožňují uživatelům snadno vytvářet a sdílet dokumenty, fotografie, hudbu či video a hrát počítačové hry s přáteli přes internet. Nové verze Windows a Microsoft Office nabízejí rozšířené možnosti v oblasti ochrany soukromí a zajištění většího bezpečí pro děti. Rodiče získávají nástroje pro nastavení možností využívání internetu a sledování chování dětí při práci na počítači. Výrazně posílena byla bezpečnost nových Windows a systému Microsoft Office 2007. Nástroj Windows Defender chrání uživatele před ztrátou citlivých dat, podvodnými webovými stránkami a jinými hrozbami. Další funkce pomáhají chránit soukromé informace. Například nástroj Kontrola dokumentů ze sady Microsoft Office 2007 usnadňuje odstranění všech citlivých informací obsažených v dokumentech. Při sdílení dokumentů tak nedojde k prozrazení nežádoucích údajů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.