Microsoft uvolnil Small Business Server 2011

Společnost Microsoft uvolnila ke stažení zkušební verzi Small Business Server (SBS) 2011 Essentials, jednoduchého serverového operačního systému pro malé společnosti do 25 zaměstnanců. Nabízí funkce, které potřebuje každá firma - jednoduché sdílení firemních dat a tiskáren, vzdálený přístup zaměstnanců, automatické zálohování, ochranu a obnovu uživatelských dat. Verze Essentials také podporuje jednoduché propojení s online službami pro komunikaci v cloudu. Finální verze bude v prodeji od 1. května.



Základem řešení SBS 2011 Essentials je Windows Server 2008 R2. Zjednodušení nástrojů a přítomnost průvodců minimalizuje nároky na nasazení serveru a správu firemní sítě. Licence serveru dovoluje připojení až 25 uživatelů nebo zařízení bez nutnosti dokupování dalších klientských přístupových licencí. Nástroje správy serveru také umožňují jednoduché propojení s cloudovými službami, doplňky třetích stran a automatické zálohování uživatelských dat.

 

Produkt byl dosud dostupný pro předplatitele MSDN a TechNet, ale vyzkoušet si jej nyní mohou i zájemci z řad běžných uživatelů stažením z webových stránek http://www.microsoft.com/sbs. Zkušební verze bude funkční 180 dní a produkt bude k dizpozici také v českém jazyce. V obchodech bude produkt k zakoupení od 1. května 2011.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.