Microsoft se snaží získat zákazníky a partnery PeopleSoftu

Reakcí na nedávnou akvizici společnosti PeopleSoft společností Oracle je migrační program společnosti Microsoft pro potřeby podniků, které používají aplikační produkty PeopleSoft World, PeopleSoft EnterpriseOne a PeopleSoft Enterprise.

Migrační program poskytuje migrační technologii, slevy na podniková řešení Microsoft Business Solutions, služby a strategické poradenství pro plynulý a efektivní přechod na podnikové aplikace společnosti Microsoft. Program je určen pro všechna čtyři podniková řešení nabízená společností Microsoft, ale Microsoft doporučuje stávajícím evropským uživatelům aplikací PeopleSoft World a PeopleSoft EnterpriseOne zvážit především přechod na řešení Microsoft Business Solutions – Axapta. Výhody migračního programu mohou rovněž čerpat zákazníci, kteří mají zájem o podnikovou aplikaci Microsoft Business Solutions - Navision. Program je také určen obchodním partnerům, kteří se specializují na technologii a aplikace PeopleSoftu. Migrační program je k dispozici celosvětově od 10. 1. 2005 prostřednictvím obchodních partnerů společnosti Microsoft. Dostupnost jednotlivých podnikových řešení Microsoft Business Solutions se může v jednotlivých zemích lišit.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.