facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 1. 8. 2006

Microsoft oznamuje personální změny

dalibor_lukes_631.jpgNa pozici manažera Serverové divize postoupil k 1. srpnu 2006 Dalibor Lukeš. Dalibor bude v nové pozici zodpovědný za obchodní a marketingové aktivity v oblasti serverových produktů a nástrojů. Ty dnes představují přibližně třetinu příjmů společnosti. Dalibor vystřídal na pozici manažera divize Server Platform Ondřeje Novodvorského. Ten působí od 1. srpna 2006 jako manažer stejné divize v ruském zastoupení společnosti Microsoft v Moskvě.

Dalibor Lukeš přišel do Microsoftu v březnu 2004 ze společnosti DIGI TRADE. V Microsoftu byl nejprve zodpovědný za vytváření strategie vůči konkurenci. Především směrem ke komerčnímu a tzv. OpenSource software. Jeho znalost konkurenčních produktů a aktivní práce se zákazníky přinesly Microsoftu řadu vítězství ve výběrových řízeních. Od roku 2005 byl Dalibor navíc zodpovědný za utváření strategie společnosti v oblasti bezpečnostních aktivit. Velmi významně se podílel na tvorbě procesů, které dnes zákazníkům umožňují zvyšovat bezpečnost jejich vlastních počítačových sítí. Dalibor Lukeš je držitelem titulu MBA z École Supérieure de Commerce et de Management. Ve volných chvílích se věnuje golfu a snowboardingu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.