Aktuality -> IT společnost - 25. 8. 2011

Microsoft oznámil personální změny

Novou obchodní a marketingovou ředitelkou se stala Carmen Du Bois

Společnost Microsoft má od 1. srpna novou obchodní a marketingovou ředitelku. Stala se jí Belgičanka Carmen Du Bois. Stejně jako její předchůdce, Petr Karásek, bude zodpovědná za koordinaci obchodních divizí a realizaci marketingových aktivit společnosti.


„Velmi se těším na spolupráci s českými kolegy a pevně doufám, že mé dosavadní zkušenosti přispějí ke zdárnému využití všech příležitostí, které český trh nabízí,“ uvedla Carmen Du Bois při příležitosti svého jmenování.

V roce 1994 Carmen Du Bois úspěšně ukončila studium filologie na univerzitě v Gentu a poté v roce 2005 získala titul MBA General Management na Vlerick Leuven Gent Management School. Než ve stejném roce nastoupila do Microsoftu, působila na pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnostech Hostbasket (dnes Telenet) a Dewildecbt (dnešní Explio). Do České republiky přichází po šestiletém působení v belgické pobočce Microsoftu, kde byla v zodpovědná za obchod, marketing, obchodní plánování, sjednocenou komunikaci a jednu dobu také za vedení divize Information Worker.
Do Prahy se přistěhovala se svým partnerem a psem a mezi její hlavní záliby patří sport, četba a společné akce s přáteli.

Petr Karásek opustil pozici obchodního a marketingového ředitele po třech a půl letech, ale v Microsoftu i nadále rozvíjí svůj potenciál. Od 1. května zastává pozici manažera pro obchodní plánování a operace pro střední a východní Evropu.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.