facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 25. 8. 2011

Microsoft oznámil personální změny

Novou obchodní a marketingovou ředitelkou se stala Carmen Du Bois

Společnost Microsoft má od 1. srpna novou obchodní a marketingovou ředitelku. Stala se jí Belgičanka Carmen Du Bois. Stejně jako její předchůdce, Petr Karásek, bude zodpovědná za koordinaci obchodních divizí a realizaci marketingových aktivit společnosti.


„Velmi se těším na spolupráci s českými kolegy a pevně doufám, že mé dosavadní zkušenosti přispějí ke zdárnému využití všech příležitostí, které český trh nabízí,“ uvedla Carmen Du Bois při příležitosti svého jmenování.

V roce 1994 Carmen Du Bois úspěšně ukončila studium filologie na univerzitě v Gentu a poté v roce 2005 získala titul MBA General Management na Vlerick Leuven Gent Management School. Než ve stejném roce nastoupila do Microsoftu, působila na pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnostech Hostbasket (dnes Telenet) a Dewildecbt (dnešní Explio). Do České republiky přichází po šestiletém působení v belgické pobočce Microsoftu, kde byla v zodpovědná za obchod, marketing, obchodní plánování, sjednocenou komunikaci a jednu dobu také za vedení divize Information Worker.
Do Prahy se přistěhovala se svým partnerem a psem a mezi její hlavní záliby patří sport, četba a společné akce s přáteli.

Petr Karásek opustil pozici obchodního a marketingového ředitele po třech a půl letech, ale v Microsoftu i nadále rozvíjí svůj potenciál. Od 1. května zastává pozici manažera pro obchodní plánování a operace pro střední a východní Evropu.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.