facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft nabízí upgrade na Windows 8

Společnost Microsoft spustila od soboty 2. června 2012 ve 131 zemích světa včetně České republiky novou speciální nabídku nazvanou Windows Upgrade Offer. Nabídka je určena pro zákazníky, kteří si do 31. ledna 2013 zakoupí nový počítač s OEM licencí na systém Windows 7 v edici Home Premium, Professional nebo Ultimate. Tito zákazníci získají nárok na pořízení cenově výhodného upgradu na Windows 8 Pro, který budou moci uplatnit od uvedení finální verze nového operačního systému až do 28. února 2013. Tato nabídka se nevztahuje na počítače s edicí Windows 7 Starter. Speciální nabídka upgradu je určena pro domácí i firemní uživatele, kteří nechtějí s nákupem nového počítače čekat až do uvedení finální verze Windows 8, chtějí však mít jistotu, že budou moci na nový operační systém jednoduše přejít.



Nárok na upgrade na Windows 8 Pro za zvýhodněnou cenu získají zákazníci tím, že se po koupi nového počítače zaregistrují na stránkách www.windowsupgradeoffer.com. Následně obdrží potvrzení e-mailem, že jejich žádost byla přijata. V době uvedení finální verze systému Windows 8 na trh pak obdrží e-mail obsahující promo kód a instrukce pro dokončení nákupu. K zaplacení upgradu budou potřebovat platební kartu Visa, Master Card, American Express nebo aktivní účet na PayPal.

 

Distribuce upgradů budou probíhat elektronicky, zákazníci si však budou moci zažádat i o fyzické médium. Upgrade licence nemusí zákazníci použít na nově zakoupeném počítači, ale na libovolném počítači s podkladovou licencí Windows XP, Windows Vista nebo Windows 7. Microsoft zároveň uvolní softwarový nástroj, který prověří kompatibilitu počítače se systémem Windows 8. Počet licencí na jednoho zákazníka včetně firem a organizací je omezen na pět. S upgradem na Windows 8 Pro je také spojena 90 denní podpora od Microsoftu.

 

Více informací o speciální nabídce Windows Upgrade Offer naleznete na webu http://www.windowsupgradeoffer.com.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.