Aktuality -> IT společnost - 6. 10. 2011

Microsoft jmenoval ředitele spotřebitelského segmentu

Společnost Microsoft od září otevřela novou pozici ředitele spotřebitelského segmentu. S platností od 26. září 2011 byl do této pozice jmenován Pavel Zentrich, který bude zodpovědný zejména za rozvoj a prohlubování obchodních vztahů s koncovými zákazníky společnosti Microsoft. Pavel Zentrich do Microsoftu přichází ze společnosti Dell Computer. Zde strávil poslední tři roky, nejprve na pozici generálního ředitele, později jako regionální ředitel divize pro koncové spotřebitele. Pavel Zentrich rovněž působil ve společnostech Sony a Sony Ericson, kde zastával seniorní pozice na lokální, ale i regionální úrovni. Pracovní zkušenosti získával v Holandsku, Německu, Řecku, Itálii a Rusku. Pavel Zentrich vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor obchod a marketing. Hovoří anglicky, rusky, italsky a německy.



 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.