facebook LinkedIN LinkedIN - follow

MIBCON NDC vyvinula cloudové řešení pro zabezpečení dat

Česká společnost MIBCON NDC ze skupiny MIBCON vyvinula nové řešení Data Privacy and Protection for SAP, které umí chránit soukromí obchodních dat. Aplikace pomáhá firmám, které využívají SAP jako podnikový systém, vyhovět podmínkám daným nařízením GDPR. Díky ní je možné sledovat kdo a kdy pracuje s citlivými daty, navíc automaticky vytváří i reporty o těchto aktivitách. Řešení je určeno pro uživatele SAP v mnoha průmyslových odvětvích.



„Informační systémy obsahují vysoce hodnotné obchodní a osobní údaje, které firmy potřebují chránit, a to nejen proto, aby vyhověly stávající legislativě,“ říká Vladislav Štefaňák, generální ředitel MIBCON NDC. „S řešením Data Privacy and Protection for SAP je možné přesně zaznamenávat a analyzovat veškeré přístupy k citlivým datům v rámci celé organizace a integrovat informace z více informačních systémů v reálném čase.“

Aplikace Data Privacy and Protection for SAP byla aktuálně zařazena do globální nabídky produktů SAP partnerů v rámci SAP Analytics Cloud. „Tento krok vnímáme jako ocenění kvality naší aplikace a podporu partnerství od německé centrály SAP,“ říká Vladislav Štefaňák. „Do oficiální globální nabídky produktů certifikovaných SAP partnerů (SAP Analytics Cloud 3rd Party Content Library) mají přístup zákazníci SAPu po celém světě. Stali jsme se tak v dané oblasti přímým konkurentem věhlasných globálních značek.“ MIBCON NDC, která se zaměřuje na zahraniční trhy MIBCON a cloudové technologie, představila aplikaci jako novinku na prestižní globální konferenci BI & HANA 2018.

Technologicky je řešení založeno na funkci SAP Read Access Log a je schopno pokrýt přístup k citlivým informacím v SAP R / 3, SAP S / 4, Hybris, SuccessFactors, Concur a SAP BI. Nabízí uživatelsky přívětivé vizualizace, řídicí panely a podrobné zprávy o přístupu k datům. Lze jej v závislosti na preferenci zákazníka implementovat jako cloudové nebo lokální (on-premise) řešení.


 
Daktela
  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

Helios
- inzerce -