Aktuality -> IT Business - 3. 10. 2024

MasterDC kupuje IDC-softwarehouse a rozšiřuje služby

Provozovatel datových center MasterDC oznamuje akvizici společnosti IDC-softwarehouse. Významně tak posiluje v segmentu managed services, na které se dlouhodobě soustředí. Díky akvizici rozšíří služby v oblasti outsourcingu a on-site správy.



Společnost IDC-softwarehouse se specializuje na vzdálenou správu, vývoj a implementaci softwarových řešení pro zákazníky primárně z oblasti zdravotnictví, telekomunikací či finančního sektoru. V rámci dokončené akvizice posiluje MasterDC svou stávající nabídku o služby outsourcingu a dostává se přímo k zákazníkům. „K pokrytí IT potřeb firem od A do Z nám chyběl poslední dílek. Portfolio IDC-softwarehouse je logickým doplněním portfolia managed a bezpečnostních služeb MasterDC. Vzájemná integrace znalostí obou týmů bude mít pozitivní dopad na všechny zákazníky, kteří mohou těžit z větší šíře poskytovaných služeb,“ komentuje akvizici Filip Špaček, provozní ředitel MasterDC.
Obě společnosti budou zpočátku vystupovat samostatně. Ve svých aktivitách směrem k zákazníkům ale využijí vzájemné synergie. „Díky spojení s MasterDC se IDC-softwarehouse stává součástí silného hráče na hostingovém trhu, což umožní náš další rozvoj,“ říká Karel Diviš, zakladatel IDC-softwarehouse.


Na snímku Petr Štěpánek (vlevo), Karel Diviš (uprostřed) a Filip Špaček (vpravo)

Díky akvizici MasterDC také rozšiřuje tým své expertní podpory pečující o managed services. Ta se dennodenně podílí na návrhu a správě rozsáhlých IT projektů, ať už běží z datacenter MasterDC, on-premises u zákazníků či z nadnárodních cloudů.

Ve vedení IDC-softwarehouse zůstává po akvizici dosavadní spolumajitel a technický ředitel Ondřej Pešta, který se bude podílet i na strategickém směřování. Zakladatel Diviš bude působit v roli obchodního ředitele obou společností. Výši transakce se obě strany rozhodly blíže nespecifikovat.
 


 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.