Aktuality -> IT Business - 5. 3. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Marek Steiger je novým ředitelem komunikace Seyforu

Marek SteigerNa pozici ředitele komunikace společnosti Seyfor nastupuje Marek Steiger. Jeho cílem bude posílení povědomí o nedávno rebrandované ryze české ICT společnosti a také sjednocení komunikace všech 34 platforem, které Seyfor vyvíjí a dodává.



„Po významných akvizicích realizovaných na podzim loňského roku chci přispět ke stabilizaci společnosti Seyfor v novém složení. Značky, které Seyfor koupil, jsou známé a naším úkolem je udržet a dále posílit jejich potenciál při současné integraci jejich technologií do našich systémů. Kromě posílení externí komunikace vnímám jako svůj úkol také rozvíjení interních vztahů a vyzdvižení profesionality a schopností klíčových osobností ve firmě,“ říká Marek Steiger.

Marek Steiger má bohaté zkušenosti v oblasti komunikace, brand buildingu, vedení velkých projektů i týmů. Působil 14 let v Zoo Praha, kde měl na starosti komplexní programové a vzdělávací aktivity, věnoval se rozvoji marketingové komunikace i obchodních projektů. Poté působil jako šéf externí komunikace ve společnosti Vodafone. S přípravou a realizací komunikačních aktivit ve společnosti Seyfor bude spolupracovat s agenturou FYI Prague.

Kromě nové pozice v Seyforu si Marek Steiger zachovává i dosavadní post šéfa brandu a komunikace v sesterských společnostech Imper a Mediaboard (dříve Monitora). V rámci svých dalších aktivit se Marek Steiger dlouhodobě věnuje pedagogické činnosti se zaměřením na etologii a životní prostředí a ve volném čase aktivně sportuje.


 
  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.