Aktuality -> IT Business - 5. 3. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Marek Steiger je novým ředitelem komunikace Seyforu

Marek SteigerNa pozici ředitele komunikace společnosti Seyfor nastupuje Marek Steiger. Jeho cílem bude posílení povědomí o nedávno rebrandované ryze české ICT společnosti a také sjednocení komunikace všech 34 platforem, které Seyfor vyvíjí a dodává.



„Po významných akvizicích realizovaných na podzim loňského roku chci přispět ke stabilizaci společnosti Seyfor v novém složení. Značky, které Seyfor koupil, jsou známé a naším úkolem je udržet a dále posílit jejich potenciál při současné integraci jejich technologií do našich systémů. Kromě posílení externí komunikace vnímám jako svůj úkol také rozvíjení interních vztahů a vyzdvižení profesionality a schopností klíčových osobností ve firmě,“ říká Marek Steiger.

Marek Steiger má bohaté zkušenosti v oblasti komunikace, brand buildingu, vedení velkých projektů i týmů. Působil 14 let v Zoo Praha, kde měl na starosti komplexní programové a vzdělávací aktivity, věnoval se rozvoji marketingové komunikace i obchodních projektů. Poté působil jako šéf externí komunikace ve společnosti Vodafone. S přípravou a realizací komunikačních aktivit ve společnosti Seyfor bude spolupracovat s agenturou FYI Prague.

Kromě nové pozice v Seyforu si Marek Steiger zachovává i dosavadní post šéfa brandu a komunikace v sesterských společnostech Imper a Mediaboard (dříve Monitora). V rámci svých dalších aktivit se Marek Steiger dlouhodobě věnuje pedagogické činnosti se zaměřením na etologii a životní prostředí a ve volném čase aktivně sportuje.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.