Aktuality -> IT Business - 3. 1. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

Marek Prorok bude v ZEBRA SYSTEMS řídit rozvoj školení kybernetické bezpečnosti ve virtuální realitě

Marek ProrokSpo­leč­nost ZEBRA SYSTEMS, dis­tri­bu­tor pro­duk­tů z oblasti kyber­ne­tic­ké bezpečnosti, oznámila novou posilu do svého obchod­ní­ho týmu, kterou se stal Marek Prorok. Z pozi­ce Sales Managera bude v ZEBRA SYSTEMS řídit obchodní rozvoj no­vé­ho pro­jek­tu zamě­ře­né­ho na ško­le­ní zaměst­nan­ců ve virtuální realitě. Cílem pro­jek­tu nazvaného Company (Un)Hacked je posilovat kybernetickou bezpečnost ve firmách a organizacích, protože vzdělávání zaměstnanců je nedílnou součástí jejich ochrany.



Marek Prorok má bohaté zkušenosti v oblasti médií, vzdělávání a sociologie z působení v rolích projektového manažera, lektora, prezentátora, editora, autora a obchodního zástupce. Jako zástupce šéfredaktora moravskoslezského Magazínu PATRIOT spoluvytvářel strategii rozvoje časopisu. Ve společnosti RPIC-ViP působil jako trenér, lektor a projektový manažer v oblasti rozvoje firemní kultury a výkonnosti. Předtím zastával pozici vedoucího sociologického výzkumu v České televizi.

„Velmi se těším na nový projekt v ZEBRA SYSTEMS – během prožitkového učení ve virtuální realitě zaměstnancům nikdo neříká, co mají nebo nemají dělat. Prostě si to na vlastní kůži zažijí, a když pak podobná situace nastane v reálném světě, budou na ni dobře připraveni,“ říká Marek Prorok.

„Jsme rádi, že se Marek připojil k našemu týmu a věřím, že bude významnou posilou pro náš obchodní tým v oblasti, která skvěle doplňuje stávající nabídku kybernetické ochrany,“ řekl Zdeněk Bínek, ředitel společnosti ZEBRA SYSTEMS. „Jsem přesvědčen, že jeho zkušenosti a entuziasmus budou velmi přínosné nejen pro samotný projekt, ale i pro další rozvoj celé naší společnosti.“


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.