facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mailkit rozšiřuje možnosti anket

mk_1026.jpgMailkit představuje nové a ještě více variabilní ankety, které otevírají další možnosti, jak lépe komunikovat se zákazníky. Ankety prošly výraznými změnami ve všech jejich částech – změnily se možnosti jejich vytváření, rozšířily se varianty jejich vzhledu a jejich vyhodnocování je nyní mnohem detailnější. Kromě standardního vzhledu anket je nově možné k úpravám používat šablony, a proto je snadné si vytvořit jakoukoli anketu v požadovaném vzhledu a přizpůsobenou vlastním potřebám, bez jakýchkoli omezení. V nových anketách je dostupných až 5 různých typů hlasování. Respondent může hlasovat pro jednu jedinou předdefinovanou odpověď, označit více odpovědí zároveň, ohodnotit odpověď na stupnici od 1 do 5, nebo může napsat odpověď vlastní. Vše v závislosti na jednoduchém nastavení.

Mailkit rovněž pamatuje na statistiky anket, a to i nad rámec pouhých souhrnných výsledků. Reporty zaznamenávají konkrétní hlasování jednotlivých respondentů i čas hlasování, a proto uživatelé aplikace budou mít vždy dokonalý přehled o tom, kdo, jakým způsobem a kdy na ankety hlasoval.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.