facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 2. 9. 2020 - Zdeněk Gric

M7 Group spolu s Prague Digital TV připravuje spuštění placené televize na terestrické platformě

M7 Group (člen skupiny CANAL+), provozovatel česko-slovenské satelitní a internetové televize Skylink, ve spolupráci se společností Prague Digital TV připravuje spuštění kódované placené služby na terestrické platformě pro Prahu a okolí.



Dne 3. 9. 2020 přechází regionální síť 4. na kanále 46 z formátu DVB-T na DVB-T2. Přechod se týká diváků, kteří přijímají televizní stanici Praha TV a rozhlasové stanice Český Impuls a Rádio Dechovka. Přechod na nový formát bude pro diváky znamenat přeladění televizorů nebo set top boxů.

Současně budou zahájeny technické testy nové placené televizní nabídky. Testy budou probíhat několik týdnů. Komerční start nové služby pod značkou Skylink Anténa+ se připravuje na říjen letošního roku, současně se zveřejněním obchodních parametrů.

Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group, k tomu říká: „Terestrický příjem je v České republice stále velmi populární. Přechod z DVB-T/MPEG-2 na DVB-T2/HEVC díky podstatnému rozšíření kapacity terestrického vysílání otevřel cestu ke spuštění atraktivních placených programů. M7 Group nechce stát stranou. Na projekt v celostátním měřítku je třeba se připravit a získat potřebné zkušenosti. Naším prvním krokem bude spuštění placené služby v Praze a okolí.“

Společnost Prague Digital TV s.r.o. provozuje regionální DVB-T vysílání od r. 2012. Vysíláním na kanále 46 ze třech lokalit v Praze, navázala na předchozího operátora a může se pochlubit již 20letou historií vysílání v Praze a okolí. Díky využívání moderní technologie patří k nejlépe zavedeným a spolehlivým regionálním sítím v Praze a středních Čechách.

Technické pokrytí 4. regionální sítě Prague Digital TV:


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?