- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Luigi’s Box, specialista na vyhledávání v e-commerce, koupil podobně zaměřené Persoo
Rychle rostoucí slovenská společnost Luigi’s Box zakončila minulý rok koupí českého konkurenta Persoo. Akvizicí v řádu milionů eur tak upevnila svou pozici v oblasti optimalizace vyhledávání na e-shopech. Luigi’s Box poskytuje e-shopům řešení pro personalizované vyhledávání a doporučování produktů pomocí umělé inteligence. Společnost si již vydobyla pozici mezi předními světovými e-commerce search platformami a akvizicí Persoo přechází do nové etapy růstu.


„Tato příležitost přišla ve správný čas evoluce Luigi’s Box. S Persoo jsme na akvizici pracovali několik měsíců. Máme podobnou firemní kulturu, produkt i pohled na e-commerce scénu a vizi ohledně budoucího vývoje. Těší nás, že se tým Persoo stane naší součástí, čímž získáme další experty v oboru, upevníme pozici v Evropě a společně budeme pracovat na nových cílech. Co se týče klientské části, změna bude probíhat na pozadí a tak, aby to bylo pro firmy maximálně bezstarostné. Jsme si jisti, že jak klienti Persoo, tak klienti Luigi’s Box tímto spojením získají ještě kvalitnější produkt než doposud,“ říká Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO společnosti Luigi’s Box.
Gejza Nagy
Obě společnosti vyvíjejí pro e-shopy personalizované vyhledávání a doporučování produktů, ke kterému naplno využívají možnosti umělé inteligence a strojového učení. Luigi’s Box má za sebou několik let, během kterých pravidelně meziročně výrazně rostl, a jeho inteligentní vyhledávání využívá přes 3 500 e-shopů. Společně s Persoo bude své služby dodávat klientům Alza, Muziker, Košík.cz, sítím lékáren Benu a Dr. Max, dále například firmám Makro nebo Mountfield.
„S Luigi’s Box jsme se již několik let sledovali a vzájemně se inspirovali. V průběhu let padla myšlenka spojení sil vícekrát a v závěru loňského roku se spojení podařilo dokončit. Velkým plusem je, že díky produktovým synergiím z toho budou benefitovat i naši zákazníci. Jsem rád, že se Persoo stane součástí Luigi’s Box a v Evropě tak budeme ještě silnějším hráčem. Těším se na spojení našich sil, expertíz, zkušeností a nápadů,“ říká Pavel Pinkas, spoluzakladatel a CEO společnosti Persoo.
Pavel Pinkas
Optimalizace vyhledávání pomocí AI a strojového učení je pro e-shopy klíčová. V průměru prodej přes tuto funkci představuje čtvrtinu celkového obratu e-shopu, v některých segmentech dokonce více než polovinu. Při jejím správném nastavení končí podle zkušeností Luigi’s Box pouhých 1 až 5 procent výsledků vyhledávání bez konverze. Naopak u většiny webů, které optimalizaci neřeší, je to v průměru 10 až 20 procent, v některých případech dokonce až 40 procent.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |