Lotus Sametime přístupný i pro Microsoft

Lotus_Sametime_629.jpgSpolečnost IBM oznámila, že umožní integrovat chystanou verzi platformy pro spolupráci Lotus Sametime 7.5 s aplikacemi Microsoft Outlook, Office a SharePoint a nabídne možnost přímého připojení z mobilních zařízení RIM a Nokia a také ze zařízení se systémem Microsoft Windows Mobile. Lotus Sametime je nejpoužívanější profesionální řešení rychlého posílání zpráv v organizacích.

Lotus Sametime 7.5 poskytuje uživatelům softwaru Microsoftu snadný přístup k celé řadě funkcí rychlého posílání zpráv a webových porad bez nutnosti nákladných upgradů. Zákazníci platformy Lotus Sametime 7.5 budou moci využívat její funkce, například odeslání rychlé zprávy, zahájení hovoru, sdílení aplikace nebo spuštění webové porady, přímo v prostředí textového procesoru, tabulkového kalkulátoru nebo prezentační aplikace Microsoftu. V e-mailovém programu Microsoftu budou moci sledovat přítomnost ostatních uživatelů online, plánovat webové porady v kalendáři a jediným klepnutím tak ovládat klíčové funkce platformy Lotus Sametime.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.