facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Lokalizace Sunnysoftu i v Maďarsku

Společnost Sunnysoft neslaví úspěchy v oblasti lokalizací kapesních počítačů jenom v České republice. Druhým rokem podniká v Maďarsku. Za tuto dobu zde zaznamenala velké obchodní úspěchy a stále zvyšuje svůj podíl na zdejším trhu. Do Maďarska přivedla v roce 2004 společnost Sunnysoft zakázka Fujitsu Siemens na dodání lokalizace pro všechny kapesní počítače této značky do maďarského jazyka. Krátce po Fujitsu Siemens následovala zařízení MIO DigiWalker.

V lednu roku 2005 Sunnysoft odstartoval spolupráci s LCP Systems Kft jako výhradním distributorem lokalizací Sunnysoft pro Pocket PC s operačním systémem Windows Mobile. V druhém roce působení má Sunnysoft v Maďarsku již sedmdesáti procentní podíl. Spolupráce se z Fujitsu-Siemens a MIO rozšířila na HP, Acer, Qtek, Yakumo, Eten a i na mobilního operátora Pannon GSM (MDA Compact). Dostupná je i lokalizace pro všechna zařízení ASUS. Lokalizacemi kapesních počítačů do národních jazyků se společnost Sunnysoft zabývá již od roku 1998. Kromě Maďarska podniká i v dalších evropských zemích: v Polsku, Bulharsku, Dánsku, Švédsku a na Slovensku.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.