LogicaCMG pomohla rozšířit služby Oskar Mobilu

Zákazníci Oskar Mobilu získali možnost využít spotřebitelských úvěrů bez nutnosti přímého jednání s poskytovatelem těchto úvěrů. Díky rozšíření systému pro obsluhu zákazníků, jež provedla LogicaCMG, lze vše vyřídit přímo v Oskarových obchodech spolu s koupí telefonního aparátu a případného příslušenství.

Prodavač je nyní schopen okamžitě vypočítat úvěrovou bonitu zákazníka, maximální výši úvěru, výši splátky atd., ujistit se, že úvěrová společnost tomuto zákazníkovi skutečně poskytne půjčku, a nakonec vystavit jménem této společnosti smlouvu a zavést tento druh platby do systémů Oskar Mobilu. Celý cyklus trvá pouze několik minut. Tyto komplexní služby je možné poskytovat díky rozšíření stávajícího systému pro obsluhu zákazníků (Unified Desktop System – UDS), který rozvíjí LogicaCMG od roku 2002 na míru Oskar Mobilu. UDS podporuje práci telefonického centra, prodejen a centra podpory zákazníků. Aplikace je on-line integrována s fakturačním systémem (Arbor) a provozně-ekonomickým systémem (Generix). Pro vývoj nových modulů byla využita technologie Microsoft .NET.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.