LogicaCMG pomohla rozšířit služby Oskar Mobilu

Zákazníci Oskar Mobilu získali možnost využít spotřebitelských úvěrů bez nutnosti přímého jednání s poskytovatelem těchto úvěrů. Díky rozšíření systému pro obsluhu zákazníků, jež provedla LogicaCMG, lze vše vyřídit přímo v Oskarových obchodech spolu s koupí telefonního aparátu a případného příslušenství.

Prodavač je nyní schopen okamžitě vypočítat úvěrovou bonitu zákazníka, maximální výši úvěru, výši splátky atd., ujistit se, že úvěrová společnost tomuto zákazníkovi skutečně poskytne půjčku, a nakonec vystavit jménem této společnosti smlouvu a zavést tento druh platby do systémů Oskar Mobilu. Celý cyklus trvá pouze několik minut. Tyto komplexní služby je možné poskytovat díky rozšíření stávajícího systému pro obsluhu zákazníků (Unified Desktop System – UDS), který rozvíjí LogicaCMG od roku 2002 na míru Oskar Mobilu. UDS podporuje práci telefonického centra, prodejen a centra podpory zákazníků. Aplikace je on-line integrována s fakturačním systémem (Arbor) a provozně-ekonomickým systémem (Generix). Pro vývoj nových modulů byla využita technologie Microsoft .NET.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.