- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 17. 1. 2005
LogicaCMG pomohla rozšířit služby Oskar Mobilu
Zákazníci Oskar Mobilu získali možnost využít spotřebitelských úvěrů bez nutnosti přímého jednání s poskytovatelem těchto úvěrů. Díky rozšíření systému pro obsluhu zákazníků, jež provedla LogicaCMG, lze vše vyřídit přímo v Oskarových obchodech spolu s koupí telefonního aparátu a případného příslušenství.
Prodavač je nyní schopen okamžitě vypočítat úvěrovou bonitu zákazníka, maximální výši úvěru, výši splátky atd., ujistit se, že úvěrová společnost tomuto zákazníkovi skutečně poskytne půjčku, a nakonec vystavit jménem této společnosti smlouvu a zavést tento druh platby do systémů Oskar Mobilu. Celý cyklus trvá pouze několik minut. Tyto komplexní služby je možné poskytovat díky rozšíření stávajícího systému pro obsluhu zákazníků (Unified Desktop System – UDS), který rozvíjí LogicaCMG od roku 2002 na míru Oskar Mobilu. UDS podporuje práci telefonického centra, prodejen a centra podpory zákazníků. Aplikace je on-line integrována s fakturačním systémem (Arbor) a provozně-ekonomickým systémem (Generix). Pro vývoj nových modulů byla využita technologie Microsoft .NET.


Prodavač je nyní schopen okamžitě vypočítat úvěrovou bonitu zákazníka, maximální výši úvěru, výši splátky atd., ujistit se, že úvěrová společnost tomuto zákazníkovi skutečně poskytne půjčku, a nakonec vystavit jménem této společnosti smlouvu a zavést tento druh platby do systémů Oskar Mobilu. Celý cyklus trvá pouze několik minut. Tyto komplexní služby je možné poskytovat díky rozšíření stávajícího systému pro obsluhu zákazníků (Unified Desktop System – UDS), který rozvíjí LogicaCMG od roku 2002 na míru Oskar Mobilu. UDS podporuje práci telefonického centra, prodejen a centra podpory zákazníků. Aplikace je on-line integrována s fakturačním systémem (Arbor) a provozně-ekonomickým systémem (Generix). Pro vývoj nových modulů byla využita technologie Microsoft .NET.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce