Aktuality -> Analýzy - 28. 2. 2017

Lidé by chtěli mobilní připojení od Google nebo Amazonu

mobilní připojeníPodle rozsáhlého průzkumu společnosti Accenture není ČR zdaleka jedinou zemí, ve které lidé nejsou zrovna přátelsky nakloněni vůči mobilním operátorům. Celosvětový průzkum mezi přibližně 26 000 spotřebiteli ve 26 zemích totiž odhalil, že pokud by globální digitální giganti jako je Google nebo Amazon představili nabídku srovnatelnou s mobilními operátory, 44 % respondentů by svého poskytovatele rádo opustilo.



Průzkum Accenture nazvaný Dynamičtí digitální spotřebitelé také zjistil, že 68 % uživatelů online služeb by mělo zájem o používání zařízení s eSIM a 50 % říká, že by to bylo kvůli jednodušší a rychlejší možnosti přejít od jednoho poskytovatele k druhému a získat levnější hlasový nebo datový tarif. To znamená zostření soutěže o data a připojení a další komoditizaci hlavního předmětu podnikání poskytovatelů komunikačních služeb. Konkurence se ještě zvýší, až na trh vstoupí noví hráči s eSIM kartami vloženými do přístrojů ve výrobě, kteří obejdou poskytovatele připojení a půjdou tak přímo k zákazníkovi.

„Tradiční byznys poskytovatelů komunikačních služeb se komoditizuje a výsledkem je to, že musejí dramaticky urychlit svůj posun na nové trhy, než se jim tyto příležitosti uzavřou,“ řekl Francesco Venturini, výkonný ředitel pro služby klientům z odvětví Média a Telekomunikace ve společnosti Accenture.

Důležitá přednost, kterou stávající poskytovatelé komunikačních služeb před digitálními giganty mají, je bohatství dat, která mají k dispozici, protože ovládají kompletní dodavatelskou platformu - od funkcí backoffice až ke koncovým zařízením - a taky vertikálně od aplikací až po síť. Pokud tato data začnou analyzovat a použijí je ke svému prospěchu, umožní jim to odemknout širší škálu nových příležitostí. Takovou příležitostí je například digitální video, po kterém se neustále zvyšuje poptávka a které poskytuje obrovskou příležitost k novým příjmům nejen prostřednictvím obsahu, ale také díky reklamám. Vzhledem k tomu, že 37 % respondentů říká, že by se obrátili na poskytovatele komunikačních služeb kvůli placeným TV programům a 34 % ohledně služeb VoD (Video on Demand), jsou pro poskytovatele komunikačních služeb dveře k úspěchu v tomto prostoru zcela jasně otevřené. Také Internet věcí (IoT) vytváří nové příležitostí pro růst v nabídce nových služeb.

„Nyní probíhá soutěž v tom, kdo lépe obslouží rozvíjející se a vznikající digitální ekosystém v domácnostech,“ říká Venturini. „Vzhledem k postupující konkurenci však platí to, že pokud poskytovatelé komunikačních služeb rychle nepodniknou nezbytné změny a nezařadí do nabídky personalizované služby, riskují ztrátu tržního podílu a stanou se společnostmi, které nabízejí pouze připojení bez přidané hodnoty, což by pro ně znamenalo snížení příjmů.“


 
  

- PR -

Slouží váš SIEM jak by měl?

Možná je čas přehodnotit vaši bezpečnostní architekturu


Týmy kybernetické bezpečnosti čelí stále většímu tlaku, když musí včas odhalovat hrozby a reagovat na ně v reálném čase – obzvlášť v době, kdy se doba setrvání ransomwaru v napadených systémech zkrátila z několika týdnů na pouhé dny.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   listopad - 2025   
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
RSS kanál