Aktuality -> Hardware - 3. 8. 2009

LG Chocolate – telefon s 4" displejem 21:9

Společnost LG Electronics oficiálně představila finální design a nejdůležitější specifikace nového mobilního telefonu LG Chocolate. Čtvrtý telefon v sérii Black Label s modelovém označením LG BL40 se pyšní výrazným LCD displejem s úhlopříčkou 4 palce (10 cm) a vysokým rozlišením 800×345 pixelů. Široká obrazovka se vymyká konvenčním návrhům displejů, neboť nabízí panoramatický poměr stran 21:9. Rozšířená obrazovka uživatelům dovoluje využít překvapivě efektivní a pohodlné mobilní prostředí. Brouzdání po internetu je snadné, protože na displeji s šířkou 800 pixelů mohou být zobrazeny celé webové stránky, bez nutnosti vodorovného rolování. Deseticentimetrový displej se vyznačuje také využitím duálního uživatelského rozhraní, které dokáže efektivně zobrazovat dva různé druhy obsahu najednou.


Široký displej LG Chocolate LG BL40 je kryt oblým temperovaným sklem a uložen v hladkém těle s lesklou černou povrchovou úpravou s ikonickými červenými akcenty. Přestože je obrazovka mnohem širší, patří nový telefon LG Chocolate LG BL40 do kategorie velmi štíhlých, podobně jako původní model LG Chocolate. Nový telefon bude k dispozici již během třetího čtvrtletí. Cena zatím nebyla uvedena.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.