Aktuality -> Hardware - 11. 6. 2019

LED tiskárna s bílým tonerem nově umožňuje přepnout na černou barvu

Tiskárna OKI Pro8432WT s bílým tonerem pro tisk na přenosová média se dočkala aktualizace, která umožňuje alternativně volit mezi bílým a černým tonerem. Na jednom zařízení tak lze tisknout v systémech CMYW, nebo CMYK. Výrazně se tak rozšiřují možnosti v tisku černé barvy na oděvy či textil a další materiály ve světlých barvách.



Kompaktní design A3 tiskárny OKI Pro8432WT zabírá minimum prostoru. Využití nalezne v mnoha oblastech - od firem, kde tisknou na textil a trička, až po kreativní firmy, které nabízejí potisk reklamních předmětů, pohárů a reklamní cedulí.

Funkce přepnutí na černou barvu je k dispozici novým zákazníkům a jako upgrade i stávajícím uživatelům tiskáren Pro8432WT. Stačí, když si zákazník koupí speciální černý toner a válec pro tiskárnu Pro8432WT a stáhne si ICC profil a speciální mediální soubor z webu OKI.

Parametry A3 LED tiskárny OKI Pro8432WT:

  • Rychlost tisku A4: až 35 str./min, průhledná fólie 10 str./min
  • Rozlišení: 1 200 × 600 dpi
  • Rychlost procesoru: 800 MHz
  • Vstup papíru: víceúčelový podavač 100 listů; první zásobník 300 listů
  • Paměť RAM: 256 MB (max. 768 MB); volitelná karta SDHC karta 16 GB
  • Síť: 10/100/1000 základní ethernet, volitelně Wi-Fi
  • Hmotnost: 37 kg
  • Rozměry (V׊×H): 360 × 449 × 552 mm
  • Max. gramáž papíru: 256 g/m2
  • Výtěžnost toneru (azurová, purpurová, žlutá/bílá/černá): 10 000/4 500/8 500 str.

 
  

- PR -

PŘÍPADOVÁ STUDIE Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.