facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 2. 1. 2007

LCD Acer AL1916As monitorem roku 2006

Acer_AL1916As_701.jpgNejoblíbenějším monitorem byl českými a slovenskými prodejci výpočetní techniky s velkým náskokem hlasů zvolen LCD monitor Acer AL1916As. Rozhodlo o tom 206 hlasů v soutěži Volba monitor roku 2006, kterou organizovala společnost Tech Data Distribution. Soutěž probíhala od 23. října do konce prosince 2006 a celkem v ní hlasovalo 1516 (1441 z ČR a 75 ze SR) prodejců ze 479 (434 z ČR a 45 ze SR) firem. Při hodnocení a hlasování rozhodovala cena, dostupnost a technické parametry.

Soutěž byla určena pro obchodní partnery společnosti Tech Data Distribution a soutěžit v ní mohl každý obchodní partner, který ve stanoveném období realizoval objednávku monitorů u Tech Data, za kterou pak získal hlas do soutěže. Čím více objednávek obchodní partner učinil, tím více hlasů získal. Hlasovat pak mohl s každou objednávkou monitorů. O tom, která značka byla v daném týdnu nejoblíbenější rozhodovali tedy obchodní partneři sami, svými hlasy na webu společnosti Tech Data. V hodnocení značek monitorů celkově zvítězil Acer s 526 hlasy, následovaný HP s 357 hlasy a Samsung se 182 hlasy.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.