facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 19. 9. 2006

Lawson má nového ředitele pro střední Evropu

D_Rosconi638.jpg Společnost Lawson Software (dříve Intentia International AB) oznámila jmenování Dietera Roskoniho novým marketingovým ředitelem společnosti pro střední Evropu. Od 1. září má tento jednapadesátiletý manažer kromě Německa, Rakouska a Švýcarska na starosti také kompletní marketingové aktivity společnosti v České republice a Polsku. Jeho kompetence zahrnují definování marketingových strategií, plánování, provádění a adaptaci všech marketingových kampaní ve všech regionálních zastoupeních společnosti. Dále má na starosti schvalování produktových kampaní na produktové řady S3 a M3 společnosti Lawson.

Dieter Roskoni je v oblasti ERP systémů uznávaným odborníkem a bude podléhat přímo viceprezidentu společnosti pro marketing Travisu Whiteovi. Před svým nástupem do společnosti Lawson pracoval 25 let jako nezávislý konzultant v oblasti ERP a CRM systémů. V Eclaire Group byl jako marketingovým ředitelem, v Oracle a PeopleSoftu pracoval na různých pozicích, v J.D. Edwards byl několik let zodpovědný za marketing ve střední Evropě.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.