Aktuality -> IT Projekty - 17. 3. 2009

KvinElearning proniká do Francie

Francouzský telekomunikační operátor Orange, jenž je součástí skupiny France Telecom, označil platformu Kvintechu v akceptačním řízení jako řešení, které je vhodné pro jeho infrastrukturu. Tímto krokem se otevřely dveře ke komplexnímu nasazení řešení Kvintechu ve společnosti Orange. Velká konkurenční výhoda třetí generace KvinElearningu spočívá především v bezpečnosti a přizpůsobivosti produktu. KvinElearning je bezpečná platforma na výuku, protože neobsahuje na rozdíl od jiných systémů bezpečnostní díry v podobě ActiveX. Dále nabízí svým klientům „vše v jednom“, tedy nejen přípravu kurzu, studium, testování, certifikaci, ale i komunikaci s učitelem – to vše pomocí jednoho ovládání, filosofie a v jednom prostředí.



KvinElearning také obsahuje heuristický modul dostupný pro učitele či HR manažery, který umí zjistit, kdo opravdu studuje a kdo naopak studium jen simuluje. Je to platforma, která je vhodná jak pro školské systémy, tak i pro business. Dokáže donutit uživatele opravdu studovat pomocí technologie úkolů a kontrolních listů.

 

E-learningové řešení Kvintechu nově podporuje vícejazykové kurzy - komunikuje několika světovými jazyky (angličtina, němčina, francouzština, ruština). Nabízí také video komunikaci přímo v základní sestavě a podporuje přímo tenké klienty.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.